sannaaarvidsson

Alla inlägg under maj 2010

Av sanna arvidsson - 28 maj 2010 15:09

skola idag, den var rätt okej 

en massa flum i studiehallen på so lektionen ;)

älska våran humor asså ! xD


imorgon blire bollnäs med massa folk, ska köpa avslutningskläder :)

najjs blir det :)


jag älskar er pusshejj !

Av sanna arvidsson - 27 maj 2010 20:40

idag har jag varit med elin ! :)

vi typ åkte ner på byn och muppa sen åkte vi hem och baka kladdkaka :)

sen efter det blev det att åka ner på gårn och muppa med elin,anna och ella, fluuumigt värre !

ajja, nu sitter jag iallafall och dricker cola och muppar med ella och turboborsten :D

jag älskar er, pusshej !

Av sanna arvidsson - 19 maj 2010 20:56

idag vare skola som vanligt då :) typ 3 veckor kvar till sommarlov ! så jävla skönt.

efter skolan hängde anna och elin hem, anna vart ledsen pågrund av HAN! :@

du är värd nån mkt bättre gumman !

kommer alltid finnas här för dej, det vet du


allafall så äre match imorgon mot enånger :D

Vallsta if  


hare gött, pusshej

Av sanna arvidsson - 10 maj 2010 15:16

idag praoa jag och julia på ica ;d

vart lite flum då som jämt ;P

ikväll blire förhoppningsvis fotbollsträning ? :L


imorgon blire ica och sen gårn med roligt folk ;d


pusshej

Av sanna arvidsson - 9 maj 2010 14:11

hejhej

jag och anna har typ flumma HELA natten så blev inge sova ;)

ajja, hon somna iallafall på soffan i några timmar sen skulle hon hem, men själv har man inte hunnit sova nå och jag ska spela fotboll snart ;o kommer gå super dä(y) 

men ikväll blire typ bara sitta och mysa med familjen ,

sen måndag,tisdag å onsdag har vi PRAO, sen är man ledig torsdag å fredag, fett najjs ((:


pusshej

Av sanna arvidsson - 9 maj 2010 05:29

hejsan ,
min dag har varit helt okej ,

anna kom till mig typ vid 18.00 igår ;p
sen cyklade vi på en cykel som var trasig till ica och flummade,  :p
sen drog vi hem hit & åt hamburgare & spelade mario :))

cyklade ner på ica igen ,

sen satt vi & väntade på fia , då kom kevin , jossan & krille oxå :)
sen drog jag & anna till forum och satt där,
sen kom fia , då ringde vi turboborsten , flummade med honom och så :)
sen gick vi till någon kulle & flummade där :)
sen gick vi vidare till fotboollsplanen och spelade fotboll med rebecca, ante , emil , abdul , arre och en massa andra :pp
eller anna spelade och jag pratade i telen ;pp
sen efter typ en timme drog vi hem hit , kollade på film , hoppade stutsmattta och så , sen satte vi oss vid dator och nu ligger vi och kollar på film & äter godis :))
och idag vet jag inte vad som händer , men något blir det alf :))

Av sanna arvidsson - 9 maj 2010 05:06


du är solen, vattnet, luften i mitt liv, den solen, det vattnet, och den luften är allt jag behöver !
jag sitter här i ditt vardagsrum med tårar i mina ögon när jag tänker på hur underbar du är , och hur mycke jag älskar dig ,
du är som min lillasyster , en underbar lillasyster jag inte skulle klara mig utan !
jag kan inte beskriva i ord hur mycke jag älskar dig !


storesyster ♥ lillasyster

 

/ storesyster anna !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards