sannaaarvidsson

Alla inlägg under juli 2012

Av sanna arvidsson - 14 juli 2012 11:12

Har nästan alldeles nyss vaknat så nu sitter jag i älsklings säng och tittar när han spelar :)
vi har bestämt att om det blir fint väder så åker vi och badar, men just nu är det inte så fint :/

Menmen, bloggade ju inge mer igår så tar det nu istället :)
vid 12 tiden igår åkte jag och älsk ner på Time och köpte glass, efter det satt vi ute på altan och åt glass och titta på när Anton, Robin och deras kompisar hade krig :p
dom sprang runt där med låtsas vapen och gömde sig bakom soptunner, häckar och allt ;)
efter vi ätit klart glassen så åkte vi hem till mig och la oss och kolla på tv, ante somnade en stund eftersom han inte sover på nätterna :p
så jag log och kolla på nån serie om en liten tjej som har en sjukdom så hennes kroppåldras 8 gånger snabbare än henne, lite läskigt men intressant :)
sen bytte jag över till Tarzan 2 (y)
sen blev det lite tacosmyyys och efter det kollade jag, ante, mamma och pappa på en svenskfilm som dom hade hyrt. kommer inte ihåg vad den heter heller :p
sen tittade jag och älsk på "Snabba Cash" också en svenskfilm (y)
När vi tittat klart så åkte vi hem till älsk och jag somnade nog på en gång :)

Bloggar mer senare om dagen ;D
Puss ;*
Ni får 2 bilder på lillsixten :)

Av sanna arvidsson - 13 juli 2012 12:03

Idag har det inte hunnit hänt så mycket, det regnar ute.. igen?
tycker att det har regnat nästan hela sommaren :/
vi får hoppas att det blir bättre snart så man kan åka och bada ;)
en sak och längta efter är ju att man ska ut och åka båt den 21:a, det ska faktiskt bli riktigt kul :)
har bara åkt en gång och då var jag riktigt liten så kommer inte ihåg nånting :p
vi ska åka med antes familj och en kompis till anton och hans familj, så vi blir tillsammans 21 stycken :p
ganska jobbig bussresa tror jag..
men klarar mig nog :)

Ne men nu ska jag försöka få älskling att sluta spela så vi kan hitta på nånting :)
Puss ;*

Av sanna arvidsson - 12 juli 2012 16:53

Sitter och har filmmys med mig själv medans älskling sover :p
Kollar på ghost whisperer, en väldigt bra och läskig serie och vi har säsong 1 2 & 3 (y)
Så jag har en del att titta på.

Som jag skrev i tidigare inlägg så skulle vi ju gymma men det blev inget av eftersom älsk inte har sovit nånting så han måste ju få göra det :)
Men om det inte är dåligt väder senare så går vi ut och går istället (y)
Men nu ska jag fortsätta kolla på film.
Puss. ;*

Av sanna arvidsson - 12 juli 2012 08:52

Nu är jag tillbaka i bloggandet igen :D
Jag hittade bloggplatsens app i mobilen så nu ska jag verkligen försöka blogga VARJE dag igen.

Idag har det inte hunnit hända så mycket, vakna väldigt tidigt imorse. Redan klockan 5 - 6 :o
Och när jag vakna satt älskling och spela så han har ju inte sovit så mycket ;)
Menmen idag har vi lovat varandra att vi ska åka och gymma, behövs verkligen nu känner jag.
Det enda man har gjort på lovet är att äta godis känns det som :p
Annars vet jag inte vad som händer idag, kanske uppdaterar lite senare om vad som händer ;)
Ha det så bra så länge. Puss ;*


Ovido - Quiz & Flashcards