sannaaarvidsson

Alla inlägg under april 2012

Av sanna arvidsson - 19 april 2012 10:28

Ville bara säga att simon wall är bäst ihelavärlden! hejdå sötnosar!

Mhv simon wall

Av sanna arvidsson - 18 april 2012 19:09

Ja nu var det ett bra tag sen jag bloggade igen, men har varken tid eller ork.. :/

iallafall så var det skola idag och den började med ett idrottsprov, och det gick väl bra tror jag :)

efter det hade vi engelska och då fick vi tillbaka våra uppsatser som vi skrivit. Jag fick C på mitt :D

ganska nöjd med det iallafall ;)

sen fortsatte vi bara jobba i boken so vanligt, satt ute i studiehallen med Simon, Malin, Sandra, Julia, Sofie och Edvin :)

sen hade vi so och då fortsatte vi att jobba med våra Europa resor, försöker göra det nu också men min data vill inte sammarbeta -.-

menmen, får väl jobba i skolan imorgon då :p

sen var det lunch och det var som vanligt, men efter lunchen drog jag hem för jag mådde inge bra :/


Sen så har jag och Älsk bara varit hemma, vi var ner till Bollnäs med mamma en snabbis och hyrde filmer och handla :)

och nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på ''Jag saknar dig'' Älsk ligger och sover så gulligt här brevid mig också,

håller tittar på lite mobiler och hitta en som jag ska köpa tror jag ;)

kommer en bild på den också

bara så att ni vet så håller mamma på och bakar bullar, så är ni bullsugen är det bara att komma hit ;))


 

Där är bilden på mobilen, otroligt snygg tycker jag :)

Den verkar grymt bra.

Det står mellan den här och en iphone 4s (yy)

Men det blir nog den här eftersom alla andra har en iphone, måste ju sticka ut lite ;DD

Ovido - Quiz & Flashcards