sannaaarvidsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av sanna arvidsson - 28 augusti 2011 15:11

Idag vaknade jag och Linnea vid halv 11 (hon sov här inatt), hon skulle på dop så det var väl bara och kliva upp och göra sig i ordning :)

men sen när Linnea hade åkt så la jag mig i sängen och smsa och då somnade jag och vaknade 3 igen ;oo

sen har det inte hänt så mycket mer idag, bara legat hemma och degat :)


Iallafall så sov ju Linnea här igår, och vi gick och muppade på byn hela dagen typ.

vi låg även nere på fornhemmet och lyssnade på musik och pratade, fett mysigt :)

sen kom Ante, Alex och Jimmy och gjorde oss sällskap en liten stund (eller Ante startade gräskrig och Alex snodde en tjuga av mig och Linnea ;p )

men sen skulle jag och Linnea hem till henne och packa kläder så vi drog, sen när vi kom hem hit igen så satt vi oss vid datan och ringde till Hetalinjen, haha riktigt kul det å :)

men sen vid 8 kom Ante så vi satt oss och kollade på film The ring 2 tror jag att den hette :)

eller jag och Ante kollade på film och Linnea camade med Linus :))

sen skulle Ante ut på byn så jag och Linnea gick och satt oss i stugan och fortsatte och prata med Hetalinjen :p

sen vid 1 kom Simon och började knacka på alla fönster och dörrar så jag och Linnea höll ju på och dö ;oo

så han satt där med oss i kanske 10 minuter sen drog han, sen efter bara några minuter kom Ante och Alex och skrämde oss också -.-

så vi satt i stugan och pratade, sen startade Alex popcornkrig ;oo

så det blev väldigt mycket krig tycker ja, men hörde Ante att det kom några som var full så då var vi tvungen och hämta deras cyklar som dom hade lämnat nere vid dagis :p

och jag måste ju bara säga att Ante och Alex är kuuung på att smyga.. -.-

men iallafall sen efter det gick vi in och kollade på film igen och då kollade vi på Saw VI, både Ante och Linnea somna så filmen kanske inte var så bra ändå? ;s

men äcklig var den iallafall, dom skärde av sina egna armar och sin mage och allt ;oo

men sen vid halv 7 var filmen slut så då gick Ante och Alex hem och jag och Linnea gick och la oss :)


och nu hinner jag inte blogga nå mer för linnea kommer snart, pusss <3


Av sanna arvidsson - 24 augusti 2011 21:08

Ja idag var det skola igen, vi började halv 9 men Idrott.

Charlie var sjuk så vi fick ha Annika Jonsson, sveriges sötaste lärare ;DD

iallafall så körde vi brännboll och det gick väl bra det å.

efter idrotten hade vi Engelska och då gjorde vi nån tråkig hörövning -.-

sen hade vi svenska med Hanna och då ska vi börja med Deckare, sen lunch och efter lunchen hade vi hemkunskap med den nya läraren Lotta ;p

vi bakade äppelpaj och jag och Sandra lyckades ju bra.. -.-

men iallafall efter skolan var jag med Simon och Jennifer och vi satt mest och prata :P

men hinner inte blogga nå mer nu för Anton ska ha datan.

bloggar väl imorgon, pusss

Av sanna arvidsson - 23 augusti 2011 23:15

Vaknade vid 7 idag så då vare bara och kliva upp och hjälpa anton med kläder och allt sen vidare till skolan :p

kommer inte ihåg alla lektioner vi hade idag men vi hade iallafall Matte, Engelska, Språk och No -.-

men vi jobbade inte värst mycket, fick en massa böcker vi skulle ha och så.

efter skolan hängde jag med Jennifer och Malin hem till Jennifer, vi satt och kollade på en film som handla om en kille som klädde ut sig till tjej bara för att få träffa sina barn.. ;p

sjukfilm vare iallafall, sen kom mamma och hämta oss och skjutsa upp oss till Vallsta för att kolla på fotboll

Korskrogen - Vallsta 5 - 3

det är synd brudar, men nästa match tar vi ! :)

iallafall så vare en jätte söt kille där som jag och Malin stog och sköt boll med, suuuuuper söt :)

och nu ska jag sätta mig och kolla på film, bloggar mer imorgon :)

pusss

Av sanna arvidsson - 21 augusti 2011 15:33

Vaknade vid 12 idag, så då klev jag upp och satt mig och kollade på Grey's med mamma och Jennie.

haha och det är typ det jag har gjort hela dagen, har inte orkat gjort så mycket annat idag.

men imorgon börjar ju skolan igen efter ett lååångt sommarlov men som har gått alldeles för fort tycker jag :p

men det ska väl bli nice att träffa alla i klassen igen, matilda ska även börja i våran klass igen så det ska ju bli suuuper kul :D


nä men nu ska jag gå och duscha, senare ikväll blire att dra ut med Ante tror jag :p

sen när jag kommer hem så blir det mer bloggande, ska göra ungefär som jag gjort med Maarten fast åt Cissi också, vill nån annan att jag ska göra om den också så är det bara att skriva till mig. :)

hörs senare, pusss <3

Av sanna arvidsson - 20 augusti 2011 16:31

Ja eftersom att Maarten är så envis och tjatar om att jag ska blogga så äre väl bara och göra det :p

men jag vet inte vad jag ska skriva om? så det får bli om Maarten :)


Maarten Peddo Geijtenbeek

Jag har bara kännt dig i några månader och som många kanske vet så har vi ju inte haft det bäst alla gånger, men även alla bråk och allt så har det varit ett par underbara månader med en hel grym kille ;p

du är en person man inte kan ha tråkigt med och som alltid är glad och på mupp humör (y)

sen är ju du den peddaste människa jag någonsin har träffat men som tur är så älskar jag dig endå ;)

men ville bara berätta att du är som en bror för mig, en underbar bror som jag inte skulle klara mig utan ♥


   

Klicka på bilden för att komma till hans blogg :)


Av sanna arvidsson - 18 augusti 2011 12:04

Nu är jag hemma från Grekland, kom hem vid 9 igår kväll och då orkade jag inte blogga :p

jag sa ju att jag skulle ta med mig systemkameran och knäppa en massa kort men det glömde vi ju hemma såklart..men jag knäppte lite med mobilen så dom bilderna kommer sen :)

hinner inte blogga nå mer nu för ska ner till gammelmormor och kolla på grejer, men ville bara säga heeeeej till allihopa :D

pusss <3

Av sanna arvidsson - 10 augusti 2011 07:46

Nu är det ungeför en timme kvar innan vi tar tåget till Gävle och där byter vi tåg som vi åker med till Arlanda. :)

sen går inte planet förens halv 6 så ni kan ju vara suuuuuper social på sms ända till dess, för jag kommer nog ha ganska tråkigt alla dom där timmarna :p


Men nu ska jag packa färdigt och så, hörs om en vecka :D

pusss <3

Av sanna arvidsson - 9 augusti 2011 16:39

Just nu håller jag på och packar för fullt för imorgon drar på iväg till Greeeeeeekland ♥, och vi blir borta i 1 vecka så kommer inte kunna blogga.

men när jag kommer hem så kommer det komma en massa bilder eftersom systemkameran kommer vara med ;))

hann ju inte blogga igår heller, eller hann och hann jag orkade inte.

men hände inte värst mycket igår, var med Julia och Jennifer på Skepsis en stund och pratade och så :)

men ska fortsätta packa nu så ska försöka blogga imorgon innan vi åker, pussss <3


Ovido - Quiz & Flashcards