sannaaarvidsson

Alla inlägg under juni 2010

Av sanna arvidsson - 29 juni 2010 19:45

idag har det varit en massa varmt hela dagen, det gillas (y)

så typ jag, mamma, pappa, anton och molly åkte till vilan,

där blev det massa mys och steek (h)

efter det har det inte hänt så värst mkt, legat och stekt hela dagen :)

imorgon hänger jag först med elin ut en sväng sen blire fotbollsmatch, mot korskrogen :D

sista matchen innan uppehållet så den här matchen tar vi !


Vallsta if, jag älskar er tjejer ♥

Av sanna arvidsson - 27 juni 2010 21:54

inte hänt värst mycket idag .

jag, emma och jennie åkte ner på ica och köpte lite glass, najjs det å ;pp

nu har jag övertalat mamma att om 2 veckor ska jag ta hål i läppen ;DD

sanna väldigt glad nu :))

men nu ska jag dra och kolla på tv eller nå, messa/ring 076-1278313

pusshejj

Av sanna arvidsson - 26 juni 2010 14:21


idag har det inte hänt så mkt,

suttit ute med jennie och stekt (h) men sen börja det regna så vi gick in

pratat med mamma om att få ta hål i läppen så ska övertala henne om att få göra det på måndag (a)

nån som har lust att bada i orbaden eller på skeppis imorgon? ;pp

ajja, messa/ring 076-1278313


linusbeastani  

Av sanna arvidsson - 24 juni 2010 20:10

idag har det inte hänt värst mycket här hemma, suttit och steekt hela dan :)

imorgon blire typ och åka upp till mormor och äta sen efter det har jag lust att bada i orbaden så har nån lust att hänga med eller ? :)

ajja, nu ska jag dra men messa/ring 076-1278313 för jag har tråkigt


jag saknar annafockström & elinemanuelsson mkt nu ja !


linusbeastani, jag älskar dej

Av sanna arvidsson - 18 juni 2010 12:56

onsdag: var jag bara hemma på dan och typ chilla, sen vid 7 åkte jag och mamma upp till träningen och hämta anna :)

sen drog i ner på ica och handla cola såklart, sen direkt till fornhemmet och titta på fotboll, träffa elin, amanda och nån liten kille där också :)

efter det gick vi hem och satt i stugan och prata med jeppe (elins kille) på mobilen, vid 11 gick jag och anna in och fluma framför data/tv sen vid 2 ringde vi elin, så vi gick ut och träffa henne en stund och muppa oss :)

var ute typ en halvtimme typ, sen gick vi in och somna vid typ 4 :)


torsdag:

jag vakna av att klockan ringde, jag väckte anna och vi gjorde oss i ordning för gäävle ;D;D

det blev lite stressigt för vi klev upp 8 och vi åkte halv 9, så vi var as nära att missa tåget med vi klara oss :) påväg till gävle satt vi vid datan men det var ingen social så vi spela kort ;p

när vi var framme gick vi på ica och köpte cola och godis sen gick vi till tandläkaren ;p

sen gick vi till donken och åt, sen till nian och leta skor ;D

efter det var kl typ 1 och tåget skulle komma tio över 2 så vi gick och köpte glass och cola (igen) för det var as varmt där, sen hitta vi en bänk som vi satt och fluma på,

på vägen hem satt vi vid datan och prata med nabi :)

han mådde typ inge bra "/

vi fick reda på varför, jävla piss asså ! lägg dej inte i hans eller mitt liv !

ajja, när vi kom hem var med elin :d

flum det också ;D;D


fredag:

idag blire förmodligen att sova hos elin ;D;D

jag mår så jävla piss just nu asså ! "/

menmen, pusshejj

Av sanna arvidsson - 13 juni 2010 23:30

idag blev det karuseller med familjen + elin ;d

fett kul vare, jag och elin nötte virvelvinden ;p

sista gången vi åkte satt det en tant med oss som skrek som fan -.-'

ajja, vi var där ett tag sen skulle elin till bollnäs så jag drog hem och muppa med brosan :)

jag och lillen kolla på småstadsliv , kuuuuung det ! ;)

ajja, nu sitter jag iallafall här och pratar med mina älsklingar nabi och julia :)


bara så att ni vet saknar jag annafockström fett mkt :'(


12/6, jag älskar dej


pusshejj

Av sanna arvidsson - 9 juni 2010 16:20

beachdagen idag :)

fett najjs det också

vi spela vollyboll, sen åkte vi båt, dragkamp och sist brännboll

6:2 vann på båt och brännboll :) jag tyckte vi var bra då ja :D

ajja, efter alla aktiviteter åt vi sen spela vi lite kort och stekte såklart ;)

sen vid 13.30 åkte alla hem :)

och nu sitter jag här och muppar med turboborsten :)

älskar dej, pusshejj

Av sanna arvidsson - 4 juni 2010 22:53

Torsdag:

skola som vanligt först då, slutade 13.50 för vi hade ingen slöjd, najjs :)

efter skolan åkte jag och ella hem och fixa grejer sen åkte vi och hämta elin på skolan sen drog vi upp till järvsö och muppa med jeppe, jossan, gabbe och några fler ;)

jeppe lura i oss att vi skulle gå under en bro, as läskigt ju ;o

aja, efter vi hade varit i järvsö så åkte vi till jennifer och muppa på hennes studsmatta, sen vare bara hem och sova :)


Fredag:

FILMDAG hela skoldagen idag !

snacka om najjs asså :)

jag titta på småstadsliv 3 och 7 miljonärer,

efter skolan gick jag hem och slappa med familjen sen drog vi ner på ica, där träffa jag anna och linn :)

sen har jag typ bara kollat på tv och datan :)


Imorgon blire galven med klassen

fett najjs !


aja, hare gött då

pusshejj

Ovido - Quiz & Flashcards