sannaaarvidsson

Alla inlägg under juli 2011

Av sanna arvidsson - 31 juli 2011 17:35

Just ni sitter jag med lillebror i köket och lyssnar på musik och spelar spel på min mobil.. ;p


Vaknade vid halv 1 idag av att pappa kom in och väckte mig, så då gick jag upp och satt mig här ett litet tag, sen var vi till Bollnäs en snabbis också, mamma skulle kolla på nånting men jag vet inte vad.. ;p

sen efter det har jag bara legat på studsmattan och stekt ;p

bloggar mer senare för nu ska jag hoppa studsmatta med Anton 

pusss

Av sanna arvidsson - 30 juli 2011 17:58

Dag 17

Innan jag dör så vill jag åka till Thailand.

det verkar vara ett skit fränt land och varmt äre ju där också :)

sen finns det väl inte så mycket mer och säga om det här..? xd


Dag 18

En kompis som bor långt bort är Casper Andersson

han bor i typ Kalmar, eller gjorde det förr nu har han flyttat nån annanstans.. :p

massa mupp och snäll är han iallafall (yy)

bjuder på en söt bild också :))


Casper som tror att han kan flyga ;))


 



























Av sanna arvidsson - 29 juli 2011 15:54

Ja min dag har tillbringats med Linnea Tranevall, hon kom hit vid 12 så då hämta vi bankkorten och drog direkt ner till Ica för att köpa Redbull och Japp xd

när vi var klar och skulle gå hem så träffade vi Ella och Elena som stog och väntade på Sanna, så vi stog och var social med dom en liten stund sen fortsatte vi att gå.. :p

en när vi var typ hemma så kom vi på att vi inte orkade gå hem så vi fick runt och pratade, lyssnade på musik och dansade..grymt kul vare iallafall ;D

sen gick vi hem hit och spelade lite kort och stekte på studsmattan (yy)


Det kommer 2 bilder på Linnea också när vi var ute och muppa :)


   

Av sanna arvidsson - 28 juli 2011 15:31

För det mesta så umgås jag med kompisar, kanske åker upp till Järvsö och sover hos Elin och Jossan lite ibland å :)

annars så är det ju sommarlov nu så då åker man väl och badar eller ligger hemma och steker på studsmattan.

sova är ju också ganska skönt och göra på helgerna (yy)

Av sanna arvidsson - 27 juli 2011 22:36

är världens största peddo, bara så att alla vet :DDDDD

nä nu ska jag vara lite social med han, pusshejj :D

Av sanna arvidsson - 27 juli 2011 16:19

Den personen jag vill träffa är ingen kändis utan det är min bästavän Isabelle Westling :)

 

 

Men det skulle ju inte vara så dumt att träffa Eric Saade igen så ni får en bild på han också ;))

 

 

Av sanna arvidsson - 27 juli 2011 12:50

Just nu sitter jag och kollar på Gothia med syster, men funderar på att gå ut i det vackra vädret och schteeeka (yy)

senare idag blire Skepsis med Sanna, Ella och Sanna ;p

och med dom mupparna vet man ju aldrig vad som händer?

men nu ska jag ta mig ett sprite glas och lägga mig ute i solen, bloggar självklart mer sen :)

pusss <3

Av sanna arvidsson - 26 juli 2011 21:12

Min högsta dröm?

 

Jag har inte riktigt nån ''högsta dröm''

men nånting jag verkligen vill göra nu är att åka till Grekland, skönt att komma iväg från Sverige och allt, och bara ligga och schteeeka på stranden ;)

Ovido - Quiz & Flashcards