sannaaarvidsson

Alla inlägg under maj 2011

Av sanna arvidsson - 28 maj 2011 19:44

vaknade vid 9 idag av att alarmet ringde, så då gick jag upp och gjorde mig i ordning för att åka till marknaden med saaaaandra :D

10.40 gick tåget så vi va där vid 11, så när vi kom fram gick vi först in på åhlens och kollade på halsband åt sandra som hon skulle ha på skolavslutningen :))

men vi hittade inget halsband så det blev örhängen istället (yyy)

sen så fortsatte vi till lindex och kollade lite, sen så guldfynd men vi hittade inget halsband och drog till marknaden istället :))

på marknaden träffa vi maarten och putte så då gick vi och åkte karuseller :DDDDD

haha såg ut som sandra skulle spy eller nå ;))

efter det gick vi runt en stund sen så träffade vi simon som stog och sålde lotter man kunde typ vinna choklad eller ett gosedjur :)

så vi stog med han där ett tag sen vid halv 3 gick vi in till stan och kolla på fjortisbyxor åt simon, men han hittade inga så vi drog till stationen och mötte elin som kom med tåget :))

precis när vi kom ut från affären så började det spörega, skit kul ;s

men ajja, efter vi hämtat elin så gick vi till marknaden och kollade lite :))

jag och sandra åkte karusell igen, fett kul ;))

sen efter det gick vi bara runt och dryga till vi skulle hem :pp

vid halv 5 gick vi till stationen och vänta på tåget som vi skulle åka med hem :)

haha på stationen satt det nått fyllo och började snacka med tobias om en massa saker :p hahahaha hade skitkul iallafall ;))

ajja iallafall så blir det att dra dit imorgon också, med mamma, pappa, anton och kanske elin :))

ska väl förmodligen träffa maarten då också (yy)

ne men nu ska jag gå och vara lite social med emma, jag ska försöka komma ihåg att blogga imorgon också :))

pusss


Av sanna arvidsson - 25 maj 2011 19:43

idag var det ju inläsningsdag och jag, julia, julia, sandra, sofie och linnea åkte dit och dansade med greta :))

vi fick lära oss en helt ny dans, och vi har bara 2 gånger till på oss att lära oss den ;oo

men vi dansade till 12 ungefär, sen gick vi och åt och prata om kläder till uppvisningen :))

efter det hängde sandra med mig hem, vi satt och muppa mest som vanligt ;D

vi försökte ringa nån som sandra pratar med på bdb men han ville inte svara så då kollade vi på big brother med jennie istället :pp

sen åkte jag, jennie, mamma, anton och sandra ner på icaaaa och handlade grejer till tårtan som jag och mamma ska baka ;))

och jag vet inte hur det ska gå men vi får se (yyyy)

men när sandra hade åkt hem så satt jag mig vid datan ett tag sen vare bara att dra till skolan och täffa klassen + föräldrar och prata om skolresa och så :pp

vi åt kladdkaka också, det gillar vi :L

sen har det väl inte hänt så mycket mer idag? :p

haha joo, ville bara säga att Annafockström är bäst ;)


Imorgon blir jag 14 ! :D ♥

Puss ! ♥


Av sanna arvidsson - 24 maj 2011 22:26

orkar inte blogga om hela dagen :p

men vi hade match i ljusdal iallafall, (y)

4 - 1, gryyyyymt bra spelat brudar :D ♥

 

nu har jag inge mer och säga, jag bloggar mycket imorgon istället :))

pusss

Av sanna arvidsson - 23 maj 2011 22:47

tjaatjaa

nu är det 3 gången jag gör det här inlägget ;ss

ganska segt :p


men iallafall så var det skola som vanligt idag (y)


Schemat

Språk

vi satt och repetera en massa på datan :))

jag, julia och sandra hängde gubbe :L

No

vi rättade klart no-provet, sen så satt vi och pratade om ''råttfällsbilar'' vi ska jobba med det ett tag nu sen när vi är klar ska vi ha en utställning om vilken som kommer längst och vilken som är snyggast :pp

så vi får se hur det går :LL

Svenska

då satt vi och läste hela lektionen :))

mysigt det å (y)

LUNCH

Engelska

jag och simon fortsatte att jobba med klimatet i New Zealand, det blev mest flum men aa :)

So

vi satt och kolla på nå program när en liten kille var rädd att sin pappa skulle förlora sitt jobb på saab xd

och sen nån skola som hade mobilförbud ;s

Idrott

vi hade orientering och det suuuuuuuuger ju (n)

men det gick ganska fort för oss så vi fick sluta tidigare :))

 

när vi hade slutat så gick jag och sandra ner på badhuset och satt där ett tag, vi satt och var social med maarten ett tag också tills sandra skulle gå till bussen, så då hängde jag med henne upp dit sen gick jag ner till fritids och hämtade anton :p

såå vi gick hem sen så när jag kom så var casper och maarten snälla och var sociala med mig en stund :)

(inte båda samtidigt, men jag pratade med båda i telefonen iallafall :))

sen så ringde även elin ett litet tag och va social, det gillar vi ju ;D

skulle egentligen ha tränat, men hade ingen skjuts så det sket sig ju (nnn)

ajja, vi har match imorgon i ljusdal så då tycker jag att alla som kan ska åka upp och kolla :DD

jag ska inte vara med men jag ska kolla på :p


måste bara säga att jag älskar maartens mamma jätte mycket :DD

hon hade varit i gävle idag och då hade hon kollat på skor i storlek 35 bara för att jag och maarten hade pratat om att jag ville ha skor :DDD

hon är för jävla gulligt, jag seriöst ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR henne :DDDD

massa pussar till henne :DD 

 

Av sanna arvidsson - 21 maj 2011 19:15

vaknade vid 11 - 12 idag, satt mig vis datan sen gick jag ut med molly ett tag :))

casper ringde och var social, vi kopplade in ella också :D

sen vid halv 3 gick jag till stationen och mötte elin som kom med tåget, vi gick till fornhemmet för att titta på match (arbrå div 4), vi träffade fredrik, jennifer och bea där också :))

jag vet inte vilka dom mötte men arbrå vann med 4 - 0 iallafall, så grattis till er ;pp

efter matchen gick jag och elin hem till henne och åt glass ;DDDD

sen fick vi gå ut och leta melwin som hade sprungit ut (elins katt) :)

haha vi leta han seriöst i över en halvtimme sen när vi gav upp då kom han -.-

så då drog vi hem till mig och kolla på ''vampire diaries'' tills elin skulle åka hem med bussen :))

och nu sitter jag här och degar :p

funderar på att gå ut med molly eller nå, men vet inte riktigt om jag orkar ;p

annars tycker jag att ni ska vara social på msn eller sms :))

men nu har jag inget mer att skriva, så vi hörs senare :)

pusss

Av sanna arvidsson - 20 maj 2011 17:09

jag kunde inte blogga igår eftersom att mamma hade tagit med sig datan till jobbet -.-

men det hände inte värst mycket, skola som vanligt :pp

maarten kom och hälsa på ett liten tag, så jag, maarten, simon, julia och jennifer gick runt på arbrå tills maarten skulle hem sen så gick vi hem till mig och gjorde kladdkaka sen gårn :))


idag har det också varit skola som vanligt :pp


Schema

 

Matte

vi satt och jobbade på som vanligt bara :))

Bild

gick mest runt och muppa med jennifer ;pp

Svenska

annika var med 6:erna idag så vi fick ha håkan :p

då satt vi bara och läste svenskaboken :)

LUNCH

No

vi gick ut och satt oss och åt glass med åsaaa och anteee :DD

sen rättade vi no-proven, sen vid halv 2 så slutade vi :)

skoldagen har varit rätt chill idag faktiskt (y)


efter skolan gick jag hem och somna en stund :p

sen så ringde casper och väckte mig, det var ett tag sen man pratade med han också, men kul vare iallafall :))

nemen nu ska jag gå och bestämma lite kläder inför TRANAN :D

bloggar kanske när jag kommer hem, om jag orkar ;)

pusss <3



Av sanna arvidsson - 18 maj 2011 17:56

just nu sitter jag här hos jennifer och väntar på att hon ska duscha klart :))

bea kommer väl snart hon också? ;p hon var här nyss men nu är hon borta :oo

puppbea har suttit och skrivit en massa på min fb, så har jag skrivit nå konstigt till nån av er så är det säkert bea :pp

iallafall så blire att gå och kolla på fotboll snart, tummen upp på det (yyy)

men nu har jag inte så mycket mer och skriva, bloggar mer när jag kommer hem :)

pusss <3

Av sanna arvidsson - 17 maj 2011 21:33

tänkte blogga lite snabbt innan big brother börjar :))

idag var det ju skola som vanligt då, orkar inte läsa upp schema idag så tar det intressantaste som hände :p

på matten gjorde vi ett test om area och omkrets, det gick ju som det gick det också :p

sen fick vi tillbaka våra no-prov, fick 22/31 -.- inte såå jätte bra men det får duga :))

sen hände det inge mer intressant, joo simon färgade håret på mig (igen) och julia skrev ''PÄR'' på min skallepär, haha det kommer en bild längre ner ;DD


  

sådär såg det ut, min flint är söt jag vet :)

 

ajja, sen när jag kom hem var det bara att göra sig i ordning för match sen drog jag och annelie upp till vallsta :))

10 - 0, gryyymt brudar ! ♥


men nu ska jag och lillebror kolla på big brother, bloggar mer imorgon :)
pusss <3

Ovido - Quiz & Flashcards