sannaaarvidsson

Alla inlägg under november 2010

Av sanna arvidsson - 30 november 2010 22:12

här sitter jag och pratar med linusmuppbeastani (y)

och jag saknar sommaren och alla fotbollsmatcher :(((

dom var kuuuuuung (y)

ajja, det var ju inläsningsdag idag och jag, jennifer och malin k satt och jobba typ no hela dagen (n)

och sen hade jag engelska prov och det gick ganska bra tror jag :)

sen fick jag reda på att jag fick 93,5/99 rätt på spanska provet *stooolt* :D


nu ska jag dejta kudden, pusshejj (aa''

jag älskar dig, linusbeastani ♥

Av sanna arvidsson - 27 november 2010 21:07

filmdags och flumbilder med anton :))

:)

egopic :)

  

Av sanna arvidsson - 26 november 2010 16:37

hahahaha vi har 93 uppgifter i no:n, typ flera sidor i svenskan + berättelsen och sagan som ska vara klar tills på tisdag, och jag har inte kommit nån vart ;ooo

kommer ha en massa och göra på inläsningsdagen, eftersom jag har missat 2 prov också (n)

ajja, nu har jag inge mer och skriva så nu kommer det en massa bilder från skolan bara för att vi är så söt där ;LL

 

Julia cool (h)


 

Våran tönt Sandra xD

   

Coola jag (h)

   

Ja vad ska man säga? ;D

   

Julia ska måla ;L

   

Jag ska måla ;L

   

Målar team ;D

   

Sist men inte minst julias fina bild :))

                  

 

Av sanna arvidsson - 25 november 2010 13:15

det snöar ! fast det gjorde det igår också men ändå, det blir ju en massa snö ;o


ajja iallafall, här sitter jag och är sjuk, och jag har varit det HELA veckan :'(

jag saknar juliasundell som fan ;ooo

måste bli friskt snart,

JAG SAKNAR SKOLAN :DDD


ne nu ska jag gå och sova eller kolla på grey's

076-1278313 smsa :)


jag älskar dig mest linusbeastani


Av sanna arvidsson - 20 november 2010 21:10

jag har blivit förkyld !

hostar seriöst upp en lunga snart ;ooo

just nu sitter jag och pratar med älskling i telefonen, massa myys :)

och snart ska jag gå upp och sno godis av mamma & pappa ;DDDD


söt molly står för bilden :)

Av sanna arvidsson - 19 november 2010 23:25

äntligen fredag :))

vi hade 2 prov den här veckan ''spanska och so''

so gick faktiskt väldigt bra, fick vg+, tummen upp på det (y)

nästa vecka har vi 2 prov igen -.- ''engelska och idrott'' (n)

ajja, i skolan idag var det som vanligt, vi fick fika av åsa på no:n

bara för att åsa är en sån gullig lärare ;DDDD

efter skolan gick jag & sandra runt och muppa och vänta på att bussen och mamma skulle komma så vi fick åka hem :L

aa, och nu sitter jag här och pratar med älskling i telefon ( fast han har somnat ) och lukas på msn, massa tummen upp på det (y)

men nu ska jag gå och hitta på nå vettigt, sova kanske (y)

jag älskar dig mest linusbeastani ♥


som ni ser har jag gjort om bloggen lite, även min header :)  

Av sanna arvidsson - 18 november 2010 17:16

idag hade vi först musik, och då titta vi på hårga filmen (y)

sen hade vi idrott, vi dansade, skit kul det ju (y) jag och julia är kuung på att dansa bara så att alla vet :D efter det hade vi bara en massa tråkiga lektioner (n)

iallafall, när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, ska kanske gå och kolla på handbollsträning :)

ajja, älskling ska ringa ikväll, så det blir nog att ligga och prata med han hela kvällen, massa myyys som vanligt :D

jag älskar dig mest linusbeastani ♥


  

bjuder på en gullig bild på mig & julia :D

Av sanna arvidsson - 15 november 2010 19:18

idag var det en helt vanlig skoldag nästan (n)

får seriöst damp ! vi har 3 prov den här veckan, döööööör ;o

sen så hade vi dans på idrotten, haha tror det var en av dom roligaste idrottslektionerna iallafall. ska försöka lägga in en massa bilder som jag & julia knäppte (y)

sen typ efter skolan gick jag & jennifer ner på badhuset och hämta anton som var på fritids ''en liten pojke blev instängd på toa, synd om han ju :((( ''

aa iallafall, så just nu sitter jag här med lillebror och skriver önskelista till TOMTEN ;DDDDD

sms/ring 076-1278313


jag älskar dig mest linusbeastani ♥

Ovido - Quiz & Flashcards