sannaaarvidsson

Alla inlägg under februari 2012

Av sanna arvidsson - 5 februari 2012 03:36

Nu har jag skaffat blogg.se istället så jag kommer inte blogga nått mer på den här bloggen :)


Följ den här bloggen istället (y)

http://sannaarvidssoon.blogg.se/

Av sanna arvidsson - 4 februari 2012 14:50

Idag har det inte hänt nånting så skriver om igår istället ;)


det var ju fredag så hela dagen började med skola, först hade vi samling med åsa & då satt vi bara och pratade, fick reda på att vi ska åka och kolla på estetiska på måndag när dom har dansuppvisning :p

efter samlingen hade vi musik.. vi pratade om att melodifestivalen börjar idag & vilka som ska vara med ;)

jag och Sandra har bestämt oss för att rösta på Sean banan, as frän han ju ;DD

sen hade vi en melodifestivals tävling när man skulle svara på en massa frågor & jag och sandra vann ! :D

vi fick en pepparkaka :L

sen hade vi svenska/so enda fram till lunch så då satt jag, Sandra, Malin & Jennifer uppe i vårat klassrum vid datorerna medans 8a hade No där inne.. (y)

sen luncha jag med Älsk, Linnea, Simon & Ida.. kuuungligt det också :D

efter lunch hade vi no & jag, Sandra, Matilda, Jennifer & Malin satt i studiehallen och jobbade.. Matilda är ju världens sötaste människa när hon är förbannad på pussgurkan Sandra ;)

haha har även lite söta kort på Matildas blodapelsin på mobilen men orkar inte lägga upp dom nu ;)

men efter no:n hade vi Elevensval & då har jag filmskap, men eftersom Malin K va sjuk och Anna var tvungen att gå på nått möte så fick jag sluta, men jag satt och kollade när Älsk, Jeppe, Simon & Emil gjorde film istället :)

fail blev det iallafall, Simon skulle slå ett tangentbord i huvudet på Ante men då råka Ante nocka Simon och sen när Simon skulle gå därifrån så hade han råkat tagit sladden runt halsen på Ante så han stryptes typ.. xd

såå det blev inte så lyckat ;)

istället för att sitta där och titta på dom så gick jag och Rebecca ner och hämta hennes skor nere på hemkunskapen eftersom hon hade blivit utslängd av Trisse.. ;p

så såg den skoldagen ut.. den var rätt kung iallafall ;DD


Efter skolan gick jag, Linnea & Simon hem till Linnea och lämna kakor :p

sen stannade vi där ett tag och muppade framför datan, eller jag och Simon muppade framför datan och Linnea pratade med Linus i telefonen :p
jag & Simon satt och skrev till nån kille från Linneas msn som skulle komma hip och sätta på Linnea och allt.. haha roligt va det iallafall.. ;)

efter ett tag gick vi hem för Simon skulle äta så jag och Linnea gick hem hit och muppa.. ;)

mamma var söt och gjorde varmamackor till oss så vi satt och åt sen medans vi lyssna på musik och pratade en massa :p

efter en stund kom Simon hit och då satt vi och gjorde det gamla vanliga, pratade med Hetalinjen åt godis & muppade framför datorn.. ;)

helt vanlig fredagskväll för Sanna, Simon & Linnea ;D


Ja sen idag har det ju inte hänt nånting särskilt men snart kommer Elin hit & tillbringar kvällen/natten här, henne har jag saknat hur mycket som helst så det kommer bli suuuuuuper ;D

men just nu sitter jag här & saknar älskling ;(( hoppas man får träffa han imorgon iallafall :)

men nu har jag inte så mycker och skriva, kanske uppdaterar mer senare ikväll. ha det gött allihopa :)

puss.

Jag älskar dig mer än allt' Andresöstberg !  

Ovido - Quiz & Flashcards