sannaaarvidsson

Alla inlägg under december 2010

Av sanna arvidsson - 21 december 2010 20:19

i skolan idag skulle vi först ha no men åsa kom aldrig för hon var sjuk :((((

men erika kom och släppte in oss i klassrummet så då satt vi där och myste hela klassen :)

bara för att jag seriöst ÄLSKAR min klass :DD

ajja, sen på so:n gjorde vi ingenting typ. haha på engelskan så lyssna vi på jullåtar och dansa och sjöng ;L jag stog och dansa i towes mysiga tröja :))

iallafall så var det chill dag i skolan, när jag kom hem så satt jag mig och kolla på film med jennie, medans mamma satt och slog in julklappar till oss :DDD

längtar som fan till julen (y)

och föresten igår var farmor här och lämna julklappar för hon kan inte komma på julafton :(

och nu sitter jag i köket med mamma och anton, (y)

snart ringer nog älskling, hoppas jag? :))

har fortfarande inga pengar på mobilen, kommer dööööö !


jag älskar dig mest, linusbeastani ♥

Av sanna arvidsson - 20 december 2010 17:11

skolan idag var väl okej, vi skulle egentligen ha mentors dag men åsa var sjuk så vi var med 7:a istället. vi typ satt och spela kort en stund sen gick vi och gjorde nån sak med godis i :D

efter lunchen så titta vi på film, jag julia och sandra tittade på Eclipse (y)

jacob måste raka sig :DDDD

iallafall, på lovet kanske kuuung jonatan kommer hit och sover över (y)

fääätt me kul dä :))


föresten så jag har slut på pengar på mobilen, så kommer inte kunna svara på sms (n)

jag älskar dig mest, linusbeastani ♥

Av sanna arvidsson - 12 december 2010 19:55

bara för att det är ett halvår med älskling idag :)

jag älskar dig, linusbeastani ♥


i fredags sov julia, jennifer och ella här, massa flum blev det då xD

vi satt och kolla på idol final och åt hos julias mormor (y)

jag diggar johan stoort :)

hahaha sen hemma hos mig satt ella och busringde en massa folk, julia sov och jag och jennifer satt och muppa xD

typ vid 4 så somna julia och ella i soffan å jag och jennifer på golvet ;L

på lördag vakna vi typ vid halv 10, så gick vi upp och gjorde oss i ordning för vi skulle till bollnäs ;DD

men vi var ju så smart så vi missa tåget som gick 10.40

så julia och ella åkte med julias mamma och pappa dit, åsså åkte jag och jennifer med mamma och pappa.

sen gick vi där i bollnäs och kolla på massa grejer, sen skulle vi gå till max och äta,

fyfan vad kallt det var ute då (n)

när vi satt där på max så kom det en trollkarl och börja trolla för oss ;oo

han trolla fram en boll bakom jennifers öra, och det var riktigt läskigt, eftersom att jag såg när den ploppa upp från ingenstans ;o

så han är min nya idol typ :L

ajja sen åkte vi hem, och jag hann typ bara hem sen åkte jag på bio med jennier, sanna b och johanna. filmen var väl helt okej, fast den var lååång ;o

sen åkte jag hem och prata med älskling i telefon, lika mysigt som alltid :)


idag har jag inte gjort så mycket, ska mysa med familjen och kolla på handboll nu tror jag :)

sen tror jag väl att älskling ringer? :D

imorgon är det skola, fast blir inte mycket jobba för vi ska kolla på lucia sen slutar vi efter lunch, massa bra det :)

ne, nu ska jag gå och hitta på nå

pusshejj


Av sanna arvidsson - 3 december 2010 20:43

nu sitter jag här och kollar på idol med pappa (y)

jay var jävligt bra idag men minnah var också det,

dom 2 är lugnt värda final platserna (y)


men ajja, nu ska jag gå och hitta på nå vettigt :)

smsa/ring 0761278313 (y)

jag älskar dig mest, linusbeastani ♥

Ovido - Quiz & Flashcards