sannaaarvidsson

Alla inlägg under juli 2010

Av sanna arvidsson - 30 juli 2010 22:22

idag åkte jag, mamma och anton till mormor & morfar och träffa kusinerna :))

medans alla vuxna satt och babbla var jag alfred vakt (y)

vi satt och lekte med bilar ett tag sen gick vi ut och gick med molly xD

sen åkte vi hem (n)

och vet ni? jag älskar min alfred mest !

nu sitter jag här och är social med linusbeastani och juliapettersson på msn :DD

076-1278313, sms/ring för nu har sanna g-sms igen :DDDD

Av sanna arvidsson - 29 juli 2010 01:47

idag typ vid 11 åkte jag, emma, lina och annas mamma till gäävle :D

först gick jag & anna och kika lite i nian sen gick vi till tandläkaren (y)

efter det tog vi bussen från gävle till valbo för där var emma, lina och annas mamma, så vi shoppa lite där (y)

en klänning till tranan

rosa solbriller

lila byxer

as najjs :D

sen så gick vi och åt hamburgare på donken sen åkte vi hem till emma och fixa en massa där (y)

sen drog jag hem och packa och sen direkt till elin (y)

och nu sitter vi här och kollar på ''new moon'' och nöter ''sims 3''

bara för att vi är nördar :L


jag älskar dig elinemanuelsson

Av sanna arvidsson - 27 juli 2010 21:10

igår kom anna hit :D

vi drog till grillnatta en sväng och träffa en massa folk och åkte karusell :L

hahaha kul hade vi där iallafall fast det var så jävla mkt folk där ;o

så vi drog hem ganska snabbt, satt i srugan och muppa ett tag sen gick vi in och va social med tim i tele (y)

sen satt vi och kolla på ''sex drive'' och ''the hot chick'' ;DD

haha efter det klädde jag & anna ut oss och knäppte en massa flum bilder, bilder kommer när jag orkar ladda upp :)

efter det blev jag trött så jag somna en stund (y)

men sen när jag vakna igen så somna anna istället -.-'

så jag satt och gjorde om bloggen :DD

tyckte den blev cool ja (h)

ajja, sen på morgonen blev vi barn & hundvakt, sen efter ett tag drog anna hem :'(


min älskling är världens onormalaste person man kan hitta men jag älskar han endå :))

Av sanna arvidsson - 26 juli 2010 18:52

väntar på att bästavän ska komma ;DD

vi ska GRILLA ! :))

sen blir det massa mys med cola och så i stugan ;)

bloggar mer om det sen så då kanske det kommer bilder och så :)

men va social på mobilen allihopa, pusshejj

Av sanna arvidsson - 25 juli 2010 01:44


haha sitter och kollar på ''the hot chick'' med jennie och mamma ;DD

den är sjukt bra ! ;DD

så jag tycker att ni alla ska ta och titta på den filmen (y)

ajja, messa/ring om det är nå.


linusbeastani, jag älskar dig !

Av sanna arvidsson - 21 juli 2010 19:14

bara för att jag älskar låten :DD

 

Vers 1:
jag minns varje stund första gången som vi sågs då du pussade min mun och jag fick väll ingen sömn
varje dag tillsammans vi byggde ett liv jag gav dig allt jag kunde men du vände ryggen till
jag minns varje stund första gången som vi sågs då du pussade min mun och jag fick väll ingen sömn
jag kramar om min nalle och tänker på dig för hjärtat det känns tomt och jag längtar efter dig.


Livet går vidare man känner det så plågsamt tiden läker inga sår och dagar går långsamt
som jag sa det är svårt för mig att glömma nycklen till mitt hjärta det var du i mina drömmar.


vers 2:
dagarna är långa och tankarna är trånga vaknar ensam utan dig och aldrig kunna somna
jag kramar om min nalle och tänker på dig för hjärtat det känns tomt och jag längtar efter dig.


Vers 3:
jag minns varje stund första gången som vi sågs då du pussade min mun och jag fick väll ingen sömn
jag kramar om min nalle och tänker på dig för hjärtat det känns tomt och jag längtar efter dig. x2
Livet går vidare man känner det så plågsamt tiden läker inga sår och dagar går långsamt
som jag sa det är svårt för mig att glömma nycklen till mitt hjärta det var du i mina drömmar

Av sanna arvidsson - 21 juli 2010 12:46

inte hänt värst mkt idag, sitter och lyssnar på ''Jag minns varje stund - Tobbe & Gabbe''

bara för att jag och casper diggar den låten ;)

 

lite efter kanske men här kommer bilder från när jag var med anna :D

 

anna steek (h)

 

 

vi är heta ;)

 

 

jag älskar dig bästavän

  

 

:)

Av sanna arvidsson - 14 juli 2010 19:14

 


vakna vid 11 idag, gjorde mej i ordning och vid halv 1 drog jag upp till järvsö (y)

jag, elin och jossan gick till linbanan och då träffa vi tvillingarna där så vi drog och köpte cola sen till lekparken (y)

efter en stund kom anton (jossans pojkvän) :)

satt och prata och muppa en stund sen gick vi till bron och va under där, lääääskigt är det där under ;o

vid typ 5 eller nå åkte tvillingarna och anton hem så då gick vi och köpte cola (igen) åsså sen till linbanan :)

sen vid 6 gick vi till stationen för 18.19 skulle jag ta tåget hem (n)

men fett kul hade jag iallafall (y)

läre göras om


ajja, nu sitter jag och tittar på ''one missed call'' med mamma :)

imorgon blire GÄVLE ;DD

Ovido - Quiz & Flashcards