sannaaarvidsson

Alla inlägg under april 2011

Av sanna arvidsson - 28 april 2011 15:36

jag nyss gjort kladdkaka, bara så nu vet :DD


men det var inte det jag tänkte prata om nu..;p

jag funderar på och göra om min bloggheader men jag vet inte hur?

kommer seriöst inte på hur jag ska göra den så är det nån som har förslag på en fin header så säg till :))


har inget mer och skriva om nu men bloggar väl mer sen,

pusss <3

...

Av sanna arvidsson - 26 april 2011 21:54

jag är trött som fan och är på sveriges säääämsta humör, vet faktiskt inte varför ;s

ajja, ska kolla på big brother nu sen så blire väl duschen

pusss

Av sanna arvidsson - 26 april 2011 11:59

just nu sitter jag hos elinemanuelsson med elinemanuelsson :DD

igår så drog jag, elin ner på byn med jossan och simon

och vi cykla :L

ajja, vi cykla hem med simon så han slapp gå hem ensam, snäll vi :)

fast han bodde typ på andra sidan järvsö så vi hitta knappt hem sen ;oo

haha vi såg nå djur på vägen också, vet inte om det var en skunk, katt, grävling, räv eller en fett stor ekorre ;oo

när vi kom hem så satt vi oss och muppa, duuuunka musik och kolla på twilight ;p


Elin: hur släpper ni killar så snabbt?

Jossan: det går inte om man är riktigt kär.

Sanna: ne, det går inte.

Elin: då är det kört, då är det riktigt kört ;D

haha lätt bäst (yyy)

nuu ska jag och elin ut i skogen och skrämma myror, vi hörs :DD

pusss


Av sanna arvidsson - 22 april 2011 13:09

fyfan vilken underbar dag :DD

bara sitta ute i solen och steka hela dagen (yyyyy) massa tummen upp på det ;D

vore ännu bättre om fotbollsserien kunde börja snart, men den börjar ju i maj så inte såå långt kvar :)


ajja, tranan igår kunde ha varit bättre..

den kunde ha varit mycket bättre faktiskt ://

orkar inte förklara varför men kanske bloggar lite senare

pusss

Av sanna arvidsson - 18 april 2011 21:49

dagen började med skola som vanligt ;p


Schema:

Språk (spanska, vi lyssna på nån söt låt sen gjorde vi inte så mycket annat ;p )

No (jadu, jobba väl lite med formler och skit sen blev det mupp med sandra och jennifer ;pp )

Svenska (kommer inte ihåg vad vi gjorde, fick ''betyg'' på boken om mig och det hade väl gått bra det å ;DD )

LUNCH

Aj (jag och sandra satt och gjorde ''våra rum'' ;p )

So (jag, sandra, edvin och malin satt i hörnrummet och muppa ;D)

Idrott (proooov, kartgrejs och muskler ;p gick väl sådär (y)

 

efter skolan så hängde sandra med hem ett tag, så vi låg på studsmattan och stekte innan hennes buss kom ;D

sen efter hon åkt så drog jag med sanna till fornhemmet och träffa ante och abdul :p

efter ett tag kom bea också (yyy)

vi spela fotboll med småbarnen (y) jag, sanna och bea är kuuung backarna ;LL

ajja, vi muppa ett lååångt tag, haha ante skulle tydligen klättra upp med beas sko i nå träd och sen kom han inte ner -.-

det var ju gaanska smart :p


ajja, efter flera timmar kom jennifer men hon drog iväg och prata med ante så hon var inte så social :p

haha måste bara säga att abdul är fett sexig i beas jacka, ni kanske får se bild sen ;DD

efter ett tag så drog vi alla hem ;D

nää nu orkar jag inte blogga nå mer,

pusss <3

Av sanna arvidsson - 17 april 2011 21:59

idag vakna jag vid typ halv 1, så då gick jag upp och klädde på mig för jennie och hennes kompis skulle komma och prata om nån sak som dom säljer på jobbet :p

ajja, efter en stund så gick jag ut och träffade jennifer, bea och sanna som red :)

hästen åt nästan upp min sko ;ooo

sen skulle vi gå till norränge och lämna hästarna, det var ju inte bara lite jobbigt heller, men kul som fan vare också ;DD

jag och jennifer skulle gå och hämta moa men hon var så sur så det gick inte xd

så vi gick och kollade på fårena istället och dom var seriöst sötast ;D

efter ett liten stund så kom mamma och hämta mig och då var klockan typ 5, så jag drog hem en stund och hjälpte anton, emma och teddy med studsmattan ;p

det gick ju skitbra, nästan :L

men efter ett tag ringde bea och fråga om jag skulle hänga med och kolla på fotbollsträning så jag drog dit med henne och sanna :)

farligt vare iallafall, dom sköt bollar överallt och hård var dom också ;oo

haha efter träningen så gick jag, bea och sanna och mötte jennifer sen så drog vi till fornhemmet och spela fotboll med abdul, emil, robel och sami eller vad han nu heter :p

bea raggade som fan på sami, och jag på robel såklart ;)))

ajja, vi spelade fotboll och muppa ett tag, sen kom ante så han gick och prata med bea, och sanna och jennifer dissade mig och gick så jag stog där med abdul och försökte förklara en massa men det gick ju skit det å ;p


sen efter ett tag orkade vi inte vara kvar så vi drog hem, och nu sitter jag här och hjälper emma med sin blogg :p

får hoppas att det blir bra och inte som det blev med min ;DD

men ska fortsätta med det nu så vi höres väl imorgon :)

pusss <3

Av sanna arvidsson - 14 april 2011 17:37

dagen började som vanligt med skola :)


Schema:

Musik: satt och prata om massa toner, haha sen fick vi spela på nå instrument så det lät som kinesiska typ ;p nice vare iallafall (y)

Idrott: (dans) jag dansade mest med julia, vi dansa typ runt och muppa, pratade gjorde vi å :)

Svenska/Engelska: kommer inte ihåg om det var svenska eller engelska xd

annika var sjuk så vi hade åsa :D vi fick läsa bok så jag och sandra satt i kuren och läste (vi pratade mest men aa det var nice iallafall :D ) towe kom och va med oss ett tag också ;p

LUNCH (drygt som fan, en satt och bitchblicka oss hela tiden så vi bitchblicka tillbaka och då blev hon as arg ''skaffa ett liv för i helvete'' xD

Matte: åsa gick på möte så blev inge jobb då heller, jag och sandra gick ner och muppa med bea, ante, abdul och fler en stund sen satt vi uppe i fönstret och prata igen ;p

Slöjd: den var lika seg som vanligt, stog och prata med bea typ ;p

haha blev väldigt mycket prata idag men det är väl bra det också :DDD

 

efter skolan gick jag och sandra ner till badhuset och satt där ett tag, sen gick jag hem och satt mig här och snart blir det gårn med linnea :))

efter det blir det att gå och kolla på fotboll (tror jag ;oo)

ajja, bloggar väl ikväll också (yyy)

pusss

Av sanna arvidsson - 13 april 2011 22:07

jaa just nu sitter jag och försöker göra om headern, men det går åt helvete för allt laggar ;p

jag har försökt hur länge som helst, till och med abdul börjar få damp för att det tar så lång tid xd

meen ska försöka fortsätta på den nu, så vi får se om den kommer snart ;))

pusss

Ovido - Quiz & Flashcards