sannaaarvidsson

Alla inlägg under januari 2012

Av sanna arvidsson - 29 januari 2012 15:04

Jadu.. nu sitter jag här & det va inte så längesen älskling gick hem.

igår firade ju vi 3 månader och det blev här hemme framför tv:n, massa myyys :)

det blev gladiatorerna med lillebrorsan, pecke va ju med så klart man tittar då.

det gick ju väldigt bra för han också, sm-final är ju bra ;)

efter gladiatorerna spelade vi lite kort & kollade på nått program om Andra världskriget typ.. :p

sen låg vi väl bara & myste resten av kvällen, vi tjocka även i oss lite goodis ;)


Sen idag vaknade vi typ vid 12 men vi låg kvar i sängen & tittade på film '' Criminal minds''

dom avsnitterna/filmerna är faktiskt grymt bra så dom rekomenderar jag lätt (yy)

sen vid 2 gick älsk hem :( så då gick jag ner till mamma & satt mig här vid datan :))

ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, men jag ska vara med älsk iallafall, vi kanske sätter oss och tittar på den där Wallander filmen som blir ikväll ;)

och jag hörde att Sverige vann över Finland i bandy VM.. :o

jag hejjar ju mer på Finland än Sverige, men det är väl bra Sverige ;)

men nu ska jag gå och hitta på nånting, vi höres allihopa.

pusss <3

Av sanna arvidsson - 27 januari 2012 17:21

Dagen började med skola, idag är det ju ''Förintelsensdag'' så vi kollade på film Pojken i randig pyjamas :)

så förmiddag va ganska chill, sen så hade vi No fast då hade vi matte genomgång istället, seeeegt ;)

och sista lektionen hade vi elevensval (filmskap) :p jag, Malin, Anna & Lotta ska göra en egen låt, kommer bli as frääääääänt ju ;)

sen efter skolan gick jag hem & så ringde Elin så nu sitter jag och pratar med henne :)

& senare ikväll så kommer älskling hit eller så går jag till han & så spenderar jag kvällen/natten med han :)

kommer bli riktigt mysigt ! <3

och imorgon så firar jag 3 hela månader men honom :)


nu har jag inte så mycket mer & skriva? vet att jag inte skriver här så ofta men man har varken tid eller ork nu för tiden men ska försöka bli bättre med det ;)


Jag bjuder på några bilder från Grekland bara för att jag saknar det så mycket ! <3


         

Av sanna arvidsson - 21 januari 2012 14:09

Har haft en grym kväll/natt med Malin & Simon ! :D

Kvällen började med att jag & Malin kollade på Paranormal Activity 3, den va faktiskt inte ett dugg läskig ;s

bara vissa delar men annars sög den.. :P

sen efter den gick vi ner på Ica och köpte goooodis.. ;)

haha sen när vi satt & väntade på att pappa skulle bli klar för vi skulle åka med dom hem så såg vi världens emo-par som kom in på ica, jag & Malin blev seriöst rädd för dom ;s

sen när vi kom hem så fick vi sällskap av Simon, så då satt vi mest & pratade, muppade och så :)

vi ringde även till Heta linjen & det är ju alltid lika kul.. ;)

vid 1 gick Simon hem så jag & Malin satt oss framför tv:n och tittade på Mtv och pratade en massa, skönt att bara ligga och prata sådär i soffan :)

sen vid 3 somnade vi ett litet tag på soffan, men vaknade efter ett litet tag så då gick vi och la oss i sängen istället.. :P


I morse vaknade vi av att Anton, Liam & Nicolai höll på & springa runt i huset ( Nicolai bor hos oss en helg i månaden för att han har det svårt hemma typ & Liam är hans lillebror, Nicolai är 11 & Liam är 8) såå det va ganska jobbigt då :p

men sen åkte hela familjen och åkte skridskor så då satt jag & Malin oss och kollade på Beck. :p

filmen handlade om 2 tjejer som blivit överkörd av ett tåg åsså tror dom att det är nån som har släpat upp dom på tågspåret typ, & sen är det nån pedofil som skriver med små tjejer på msn och säger att han är en fotograf som vill att dom ska vara modell åt han och så.. :p

men sen va Malin tvungen att åka hem så jag fick kolla klart på filmen själv.. men typ direkt efter Malin har åkt så kom Emma och höl mig sällskap :)

och om ungefär en timme så drar jag, Simon & Ante ner till cooorner och chillar där nere ;))

får se vad som händer då.

Men nu ska jag vara social med Emma, pusss ! <3


Av sanna arvidsson - 18 januari 2012 15:42

Nu sitter jag här med Malin & dunkar musik.. ;)

skoldagen har varit as seg & jag är inte alls på bra humör.

skolan började iallafall med idrott & då hade vi swettis, trevligttrevligt sörru..

efter idrotten hade engelska & det va ännu seeeeegare, men satt mest & gjorde ingenting med Malin :p

& på svenskan läste vi bok, alla läser ''Linas kvällsbok'' vet faktiskt inte varför vi läser den, men efter vi gjort det så ska vi få se filmen iallafall (y)

och sista lektionen va hemkunskapen, då satt vi & kollade på nån film som handlade om hur man bakar bröd.. kunde inte bli mindre intressant så jag satt & ''sov'' ;)

efter skolan hängde ju Malin hem & nu sitter vi här och lyssnar på musik & muuuppar ;D

senare när Malin drar på vattengympa så drar jag mig hem till älsk & umgås där med han, mysigt värre !

& imorgon vet jag inte vad som händer? först blire väl skola sen efter kanske jag skulle bada med ante, vi får se vad som händer :)

men på fredag så blire BANDY med bästaste Malin Kvick & sen drar vi hem hit och har skräckfilms maraton.

snacka om Fredagsmys ;)


Men nu ska jag vara social med Malin, pusss <3

Av sanna arvidsson - 14 januari 2012 19:49

Nu har jag en ny header, kanske inte världens bästa men den får duga nu så länge :)


Iallafall så är det ju lördag idag & det har inte hänt värst mycket, jag & älsk vaknade vid halv 12 ungefär :)

så jag gjorde mig i ordning & gick hem för att fira pappa, så först duschade jag & sen satt jag och kollade på Criminal minds medan jag väntade på att dom skulle komma. men sen efter ett tag så va det bara farmor som kom.. :P

så imorgon kommer det fler folk hit som typ mormor & morfar och alla dom där.

men nu sitter jag här med Anton & väntar på att Gladiatorerna ska börja ;)

sen efter det kommer älskling hit & sover över så det blir ju massa myyyys :)


det där blev inte så långt inlägg så jag skriver om vad som hänt i veckan också då.

i tisdags började ju skolan & då va allt som vanligt.. :p

sen på kvällen blev det gårn. :)

Onsdag skolan va som vanligt, sen efter skolan blev det bollnäs med underbaraste Malin & Simon, köpte linne till tranan, fondation & parfym. grymt mupp va det också, måste lätt göras om ! :D

senare på kvällen blev det bandy med Syster, Emma & Älsk, bollnäs förlora men det va bra kämpat grabbar ! <3

Torsdag va det skola, gick runt & muppa där som vanlig ;) sen så gick jag & älsk hem hit och då somnade vi vid 5 på eftermiddagen & vaknade 4 på natten? ;o

så vi va vaken sen dess :)

Fredag skola som vanligt, hände inge speciellt där, sen hängde jag med älskling hem en stund sen drog vi ner på esplanaden & åt :)

det va riktigt mysigt <3

sen gick vi på bio och kollade på ''Hamilton'' den va faktiskt inte värst bra.. :p

men iallafall så har min vecka sett ut :)


nu ska jag fortsätta kolla på tv, pusss <3

Av sanna arvidsson - 3 januari 2012 17:54

Då är det 2012 då.. ;)

det här året ska lätt bli det allra bästa (y)


Iallafall så vaknade jag & älskling vid 3, vi måste börja vända tillbaka dygnen snart innan skolan börjar.. :)

men iallafall så drog han typ när vi hade klätt på sig & så eftersom att mormor & morfar ska komma.

haha har inte så mycket & skriva om eftersom det inte va så längesen jag vaknade..

men vad hände för alla på nyår då?

jag va iallafall hemma hos älskling & firade där med hans familj :)

riktigt mysigt vare, sen lite senare på kvällen så satt jag & älskling och tittade på ''King Kong'', ni vet den där stora apan som blir kär i en tjej och så händer det en massa saker.. ;p


ajja, men nu ska jag gå & vara social med mormor & morfar, pusshej <3

Ovido - Quiz & Flashcards