sannaaarvidsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av sanna arvidsson - 30 augusti 2010 22:01

klev upp vid 7 idag gjorde mej ordning sen typ vid halv halv 9 drog jag & elin till skolan, börja 9.50 idag (y)

schemat idag

08.50 - 09.00 Samling

09.05 - 09.50 Språk

10.05 - 11.00 No

11.10 - 11.50 Svenska

11.50 - 12.35 Lunch

12.35 - 13.20 Annika Jonsson

13.35 - 14.15 So

14.30 - 15.20 Idrott

så såg det ut idag då :))

var faktiskt en riktigt skön skol dag idag (y)

ajja, efter skolan åkte jag hem och åt och så sen blev det handboll uppe i bollnäs sporthall, den blev klar typ vid 6 så jag, elin & sandra gick runt och muppa till typ 7 (y)

då gick jag & elin till solrosen och titta på när daniel spela fotboll :)

men efter ett tag låna vi pengar av mamma åsså drog vi till max och satt och muppa där istället, nu har vi bestämt att vi kanske ska träffa erik nästa vecka i bollnäs :)

ajja, sen efter ett tag skulle elin hem :( så jag drog tillbaka till solrosen och stog och muppa med mamma & jennie där, arbrå förlorade (n)

efter matchen åkte vi hem och nu sitter jag här och muppar :)

men nu ska jag dra och fixa en massa tills imorgon, pusshejj

Av sanna arvidsson - 29 augusti 2010 20:08

idag vakna jag vid 10, men somna om och vakna sen vid 12.

efter en stund så ringde jennie och bad mej komma över till daniel och kolla på telefon, men ville inte ha nån av hans mobilen xD

så jag & jennie gick hem hit och sen in på tradera och kolla, men jag hann inte titta så länge för sen drog jag, mamma & pappa till bollnäs en snabbis.

jag köpte bikinitopp och ny jacka där :D

när vi kom hem så hade jennie hitta en fin sony ericsson på tradera men den hann nån anna få :(

men sen hitta vi en annan bra mobil som vi va högst på (y)

så den mobilen kommer nån gång i veckan :))

sen så åt vi och direkt efter det åkte jag upp till vikinga vallen och kolla på fotboll med anna, linnea och jessica (y)

en i bogården (ante eriksson) gjorde illa nacken & armen så ambulansen kom

det tyckte vi var lite läskigt ;o

sen när vi satt där och vänta på att ambulansen skulle åka iväg så fick reda på att en bil och en motorcykel hade krockat i norränge, han som körde motorcykeln dog :(

ajja, nu har inte jag så mkt mer och skriva, så pusshejj

Av sanna arvidsson - 24 augusti 2010 16:26

idag var det skola....

började även plugga lite matte och sånt.

men vi har bestämt att vi ska måla om i klassrummet, tummen upp för det (y)

sen på lunchen gick jag, anna & jennifer ner på conny's och köpte cola, kuung det :L

sen plugga vi en massa igen, sluta typ vid 15.30, bläää -.-'

sen när jag kom hem satt jag mig här och väntar på att få åka till järvsö och spela fotboll :)

Vallsta If - järvsö, det här tar vi tjejer :))

Av sanna arvidsson - 21 augusti 2010 18:26

igår vid typ 4 kom sandra hit och vi tog hennes packning och gick ner till skolan där vi skulle hoppa på bussen :)

där nere vid busshållsplatsen träffa vi även åsa, och henne har man ju inte träffat sen skolavslutningen ;o

ajja, vi hoppa på bussen och där satt ella och vänta på oss ;p

på bussen satt vi och muppa som vanligt, jag & ella mätte våra lillfingrar xD

haha sen ringde julia

hon: åker ni bakom en traktor ?

jag: aa ?

hon: tryck på stopp !!!!!! xD

jag: sandra, ella tryck på knappen ! xD

sandra: jag trycker *trycker på lampknappen*

ella: ska jag trycka på stopp ? xD

hahaha, exakt alla i bussen titta på oss (y)


när vi framme så gick vi och lämna våra väskor sen kom jennifer för hon åkte bil upp dit ;p

så när hon kom satt vi upp tältet och det gick ju bara fint det, eller inte (y)

när vi var klar med det vet jag inte vad vi gjorde, vi muppa väl lite tror jag xD

sen på kvällen/natten så bada vi, ja eller dom bada jag var social med casper på telefon :)

sen så efter det satt vi och spela kort & bara prata, massa myyyys :)

sen satt vi och muppa i tältet hela natten  ;))

sen idag när vi vakna så gick vi och åt frukost (jag vart i tvingad att äta ;p)

efter det gick dom och bada igen (y)

sen blev det bara att muppa igen, sen så packa ihop för att åka hem :'(


ajja, helgen var iallafall bäst och bilder kanske kommer sen :))

tackk för helgen allihopa !


Av sanna arvidsson - 20 augusti 2010 14:06

idag vakna jag typ vid 11 först av att kungencasper ringde och väckte mig -.-

men jag somna om och typ en kvart efter börja anton skrika om att molly hade rymt så då var det bara att springa ut och jaga henne runt hela tomten (y)

sen kom mamma hem från jobbet och hjälpe till och leta, sen kom hon springandes från dannes tomt (y)

efter det satt vi oss och kolla på tv, och jag packa klart allt till ede :))

sen så åkte vi ner på turken och köpte mat sen till ica och köpte COLA :D åsså hämta vi jennie.

och alldeles nyss ringde ella och sa att vi är tvungen att åka med bussen som går 16.35 (n)

så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 16.35 :DD

ajja, nu ska jag göra nånting

pusshejj

Av sanna arvidsson - 16 augusti 2010 16:07

snart åker jag på fotbollsträning i vallsta och efter det hänger bästaste annafockström med hem hit och sover över

man ver aldrig vad som händer då ;))

och nu är det bara en vecka kvar den börjar skolan...

sa bli skönt endå att ha nåt att göra på dagarna ;p

hela den här veckan ska jag & rabbit nöta mario och tetris hela nätterna, najjs det också :)

ajja, nu ska jag gå och packa till träningen, pusshejj


jag älskar dig linusbeastani


Av sanna arvidsson - 14 augusti 2010 21:57

idag på dan hände det typ ingenting, kolla på lite film med brorsan :)

sen vid 20 drog jag & simon ut på byn och muppa,

först drog vi på turken och köpte glass sen så direkt till fornhemmet och där träffde vi hugo, ante, olivia och några fler..:p

sen när dom drog så åkte vi ner på byn igen, åsså in på esplanaden och köpte glass där xD

satt där och prata ett tag, sen ut och cykla igen (y)

haha jag & simon är bäst på att flumma ibland asså :)

ajja, hade det super, måste göras om nån dag :D


jag älskar dig

Av sanna arvidsson - 9 augusti 2010 15:27

det blev en bild på det gamla laget


idag har det inte hänt så mycket faktiskt.

jag har bara varit hundvaktåt älskade molly :))

alldeles nyss kom jennie & emma hem så jag vet inte vad ska hitta på nu ?

klockan sex blire iallafall att åka upp och träna :DD

igår som alla vet så hade vi match mot korskrogen, 2 - 2 blev det (y)

skit bra spelat allihopa

Vallsta If   

Ovido - Quiz & Flashcards