sannaaarvidsson

Alla inlägg under juni 2011

Av sanna arvidsson - 30 juni 2011 14:34

just nu sitter jag ute på altan med Linnea och dunkar musik ;))


hon kom hit vid 11 idag, så vi drog ut på studsmattan och låg och stekte där.

men efter ett tag blir det ju så jääävla varmt så vi bestämde oss för att gå ner på ica och köpa glass ;L

på väg ner till ica gick vi och lyssna på gullig musik och prata, smsade även med Linus (Linnea pojkvän)

efter vi varit på ica så drov vi hem till linneas mamma och höll jennifer lite sällskap.

men vi var där typ ett kvart eller nå, sen drog vi hem hit igen :)

låg och stekte på studsmattan, och funderar på om vi ska dra till skepsis och vara med Fredrik, Ante, Jack och Linus eller orbaden och vara med Simon, Towe, Julia och Sofie? eller så är vi här hemma istället.

ajja, vi får se vad som händer, men ska vara lite social med Linnea nu (y)

bloggar kanske mer ikväll

pusss <3



Av sanna arvidsson - 28 juni 2011 23:49

ville bara tacka Malin Kvick för den fina bloggheadarn, den blev ju skit bra :))

klicka på hennes namn för att kolla på hennes blogg, sjukt fin och bra blogg så tycker att ni ska ta och kolla och kanske lämna en kommentar också? :) 

Av sanna arvidsson - 28 juni 2011 21:27

nu har jag och emma nyss kommit hem från fornhemmet :))

vi satt och kollade på killarnas träning, blev massa mupp åh som alltid :DD

men efter träningen stog vi och pratade/sa hejdå till abdul som åker till stockholm imorgon :((

den muppen dissar arbrå för stockholm?! :oo

ajja, kommer sakna dig bror !

fast vi har ju gjort mer saker än att vara på fornhemmet.

innan det var vi i bollnäs och köpte skor till emma (röda converse) :p

vi köpte slashsak på biggans också, man blev alldeles blåå om tungan :LL



hörde även att det blev vår 5:de raka seger idag ! :D 


5 spelna matcher, 5 vinster gryyymt bra spelat brudar ♥

sen på torsdag är det match mot korskrogen, jag ska inte vara med men jag åker upp och kollar, sååklart :) 


men vi höres senare.

pusss

Av sanna arvidsson - 28 juni 2011 13:00

just nu ligger jag ute i den härliga vädret och shteeker :D

har inte hänt så mycket annat idag? annelie kom hit en liten stund så då satt jag, jennie, danne och teddy ute på altanen och pratade med henne.

sen åkte hon och då blev det mer shteeek, och nu ska jag hänga med emma till bollnäs och köpa skor tror jag? :)

fett nice ju, jag som behöver det ;DDD

men bloggar mer sen

pusss <3

Av sanna arvidsson - 27 juni 2011 21:28

som jag skrev i förra inlägget så var ju jag på skepsis idag med julia, jennifer och ella :))

vi kom dit vid 1 men det var så mycket folk där så vi tog en promenad till fagernäs istället.

jag gick och mobba julias tofflor heela vägen, ni skulle ha sett hur söta dom var xd

men iallafall, när vi kom fram så gick vi till en jätte liten strand och satt oss där.

vi låg mest och pratade och muppade, men det blev massa steeek också såklart ;)

sen vid 3 - 4 skulle ella hem, så då gick jag, jennifer och julia upp och mötte bea sen drog vi hem till julia och drack saft xd

vi satt på deras ''altan'' och muppade, och då fick wille (julias hund) damp och sprang rätt in i dörren xdd

haha ajja, vid halv 6 drog vi hem så jag satt mig och umgicks lite med min syster och mamma :p

skulle ju egentligen träna men det hade ju jag helt glömt bort, så det blev ju inge ;s

ajja, imorgon har brudarna hemma match mot norrala som ligger 2 i serien så måste ge dom ett lycka till, det här tar ni brudar ! ♥

sen på torsdag har vi match mot korskrogen, jag ska inte vara med men jag och mamma åker upp och kollar såklart

ne nu ska jag gå och kolla på tv med stig ;D

pusss <3




Av sanna arvidsson - 27 juni 2011 11:58

nu snart blir det att dra ner på skepsis och umgås med massa underbart folk :))

förhoppninsvis blir det att bada också? ;)

stannar nog där hela dagen såå hinner inte blogga förens ikväll menmen..bloggar väl efter träningen då, för jag får träna igen ! :DDDDDDDDDDD

får inte vara med på matchen som är på tisdag/torsdag men får väl åka och kolla istället ;))

ne men nu ska jag fixa allt innan jag går :)

pusss


Av sanna arvidsson - 26 juni 2011 19:23

bara så att alla vet så är det nån som är inne på min msn och facebook, så får ni nå konstigt så är det inte jag som skriver.. ;s

och jag har typ inga gratis sms, så ingen ide att ni skickar sms heller..(nn)

kanske svarar nån gång ibland ;pp

 

nu ska jag gå och vara lite social med min älskade storasyster :)

pusss <3




Av sanna arvidsson - 25 juni 2011 20:24

just nu sitter jag här med elin hos elin :D

elin sitter och försöker avsluta nå bloggkonto men det går åt helvete ;))

vi får väl se om hon lyckas sen då (y)


iallafall så har ju vi varit på järvsömarknaden med jossan, maarten, emil och pontus.

vi typ gick runt en massa sen åkte elin, maarten och pontus nån läskig karusell så jag, jossan och emil kollade :p

sen åkte jag, jossan och elin nån annan karusell och jossan flög som fan xd

ajja, efter ett tag orkade vi inte vara kvar så vi drog hem, men jossan drog till emil så nu äre bara jag och elin :))

och vi sitter och tittar på lite bloggar och så, sen vet jag inte riktigt vad vi hittar på?

nånting hittar vi säkert på :))

får se om jag bloggar mer sen.

pusss <3

Ovido - Quiz & Flashcards