sannaaarvidsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av sanna arvidsson - 13 oktober 2011 22:09

Idag var det sista dagen på praoen & den var väl helt okej :)

började med att ta bort en massa dekorationer som satt på väggarna och så, sen så torka jag av lite bord :p

sen när det börja komma kunder så fick jag laga mat, börjar bli kung på att göra kebabtallrik nu ja ;)

hihi men sen gjorde jag inte så mycket mer, jo jag diska men det va inte så roligt..

när jag kom hem så satt mig vid datan en stund sen drog jag ut & träffade Ante & Fredrik.

vi satt typ & muppade ett tag sen drog vi in på Ica & köpte tuggummi till mig :D

sen gick vi & mötte Elin på staionen & då kom Sandra också :)

så vi gick hem till Elin & lämnade hennes väska sen vidare till sporthallen & prata med Maggan, Elin skulle sluta på handbollen :p

så vi stog & pratade med henne en stund sen så gick vi till gårn & satt där & muppade :p

hände väl bara det vanliga..gick runt & muppa ett tag sen så satt vi oss uppe i soffan & kollade på ''The simpsons'' som suuuuger seriöst..

och fan vad irriterad jag va dom sista timmarna..& nej det var inte på dig Ante, förlåt ♥

fick iallafall mysa med älsklingen den sista timmen så det var ju en bra sak iallafall :)


Men nu ska jag gå & göra oboy, men ska försöka blogga igen imorgon :DD

pusss ♥

Av sanna arvidsson - 12 oktober 2011 00:24

Jadu idag va det ju 2:a dagen på praoen & det var as mycket folk på Roy's idag..:)

så blev inte mycket vila, fick skära sallad, diska, servera, laga mat.. ja fick göra allt möjligt :p

efter praoen så åkte jag 15.15 bussen hem med sandra, satt och muppa en massa :p

låter helt sjukt men jag saknar skolan ! ;o

eller inte själva skolan men att sitta & muppa med alla :(

iallafall så när jag kom hem så la jag mig & facebooka en stund, tror att jag hann sova lite också :)

vid halv 6 gick jag upp & gjorde mig i ordning sen kom Emma & Malin vid 6 så då gick vi hem till Malin & hämtade tuggummi, kladdkaka & chokladbollar (tjockisar...jag vet (a) )

sen gick vi till gårn :)

& på gårn satt vi mest uppe i rummet & muppa med olika folk.. :)

satt & pratade allvar med Abdul iallafall, inte så värst allvarligt men allvarligt för att vara oss (yy)

hahaha sen så kollade vi på ''112 på liv och död'' & guuuuuuud vilken söt gubbe som var med där :DD

sen tror jag Jeppe blev lite små kär i ens tjejs näsa också..xd

ajja, iallafall så var gårn kung så tack för den underbara kvällen allihopa ! ♥


Nu ska jag kika lite på Idol innan jag går och möter ante, ha det gött allihopa.

pusss ♥

Av sanna arvidsson - 7 oktober 2011 17:09

Hinner inte blogga värst mycket för Jennifer & nån mer kommer hit snart så läre gå och klä på mig :p


men ville bara säga att det är 1 månad med älsklingen idag :DD

Jag älskar dig mest av allt' Erikhansson ! ♥



Av sanna arvidsson - 6 oktober 2011 23:10

Ja nu var det ett bra tag sen jag bloggande men har liksom inte tid, eftersom jag går i skolan sen så efter så umgås jag mest med folk eller så är det gårn eller nånting annat :p

men ska försöka bli bättre på det.


Idag började dagen med skola iallafall, som vanligt..

orkar inte skriva om allt vi gjorde men vi hade Spanska redovisning, vi va i grupper och skulle göra en egen nyhetssändning och visa upp det för alla andra :p

jag var med Julia, Matilda, Erik & Robin (yy)

gick väl bra det å :p

sen så kollade vi på nån film på So:n, den handlade om några människor i nått kallt land som jorde ett as stort hål i isen åsså jagade dom haj ;oo

fett spännande va det iallafall :)

sen va det inge annat roligt.


Efter skolan hängde jag & Malin med hem till Jennifer, eller vi stannade vid lekparken medans Jennifer gick hem och hämta pengar.

vi snurrade på nån snurrsak som va as kul.. :p

Malin satt på den & helt plötsligt började hon sjunga ''Jag såg mamma kyssa tomten jag''? xd

blir typ full av att sitta och snurra.. :P

skit kul vare iallafall (y)

sen när Jennifer kom tillbaka så gick vi ner på Esplanaden och tjocka oss.. (y)

efter det drog vi och mötte Sandra & Malin, sen så gick vi alla hem hit (y)

& här blev det massa flum, dans & hårplattning ;))

efter det drog det vidare till gårn.

as flum blev det där iallafall, blev massa mys med Amanda i soffan först ;))

sen kom Erik och då blev det ju mys med han också såklart :))

sen började Andreas, Erik, Johan, Crille & massa fler & starta kuddkrig så då fick man ju passa sig rätt mycket.

sen när vi hade suttit där i typ flera timmar så gick jag, Amanda & Malin ner och satt oss i soffan nere istället :p

vet inte riktigt varför, men jag & Amanda var iallafall övertrötta så blev ganska muppig där å då :pp

sen hände inte nå mycket mer roligt :)


Vill iallafall tacka alla för den underbart roliga dagen/kvällen, måste göras om ! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards