sannaaarvidsson

Alla inlägg under september 2010

Av sanna arvidsson - 15 september 2010 21:59

klev upp vid 7 idag, gjorde mig ordning och vid 8 åkte jag till buss stationen för att vänta på bussen mot bollnäs :)

08.15 kom bussen, vi hoppa av vid staionen och där stog tommy och vänta på oss ;p

sen gick vi ner mot solrosen för att byta om och vänta på att få spela våran första match :)

första matchen var mot gärdet, och vi vann med 6-2, gryymt bra spelat allihopa :))

efter det gick vi och åt på torsberg, och sen tillbaka till solrosen för att spela mot kilarfors :)

det gick inte lika bra, det blev 1-0 till dom :( men ändå grymt bra spelat tjejer

efter den matchen satt vi och kolla på när kilarfors och gärdet hade match ;DD

jag & elin stog och prata med rabbit hela matchen :)

deras ute spelare var så duktig så hon blev uttråkad ;)

ajja, efter deras match skulle vi spela mot granberg, och gick bra (y)

jag var inte med för jag hade ont i ryggen :(

det blev 3-1 på den matchen föresten :D

efter det gick vi och bytte om sen åkte vi hem :((

skit kul vare iallafall ;p


ajja, resten av dagen orkar jag inte skriva om

pusshejj


Ovido - Quiz & Flashcards