sannaaarvidsson

Alla inlägg under maj 2012

Av sanna arvidsson - 6 maj 2012 20:59

Just nu sitter jag och lyssnar på musik med bror & syster (y)

min dag har varit helt okej, suttit och pluggat moppe och det har gått super :)

har min första teori lektion på onsdag, kommer bli gaaaanska nervöst men tror det kommer gå bra :p

som dom flesta kanske vet så har ju våran hund Molly fått valpar och det är en tjej från London som vill köpa 2 stycken :p

och dom andra 2 är redan tingade, så vi får se hur det blir med det.

man vill ju inte sätta 2 hundvalpar på planet direkt.. ;p

menmen, jag har tänkt på att göra om bloggen men vet inte hur, så är det nån som har lust att göra en bloggheader så är det bara att säga till ! :D

och nu har jag bestämt mig för att blogga varje dag, så nu är det bara att kika in varje dag,

ska även försöka lägga in en bild för varje inlägg :)


Men nu ska jag fortsätta att vara sociala med mina syskon, puuussss ! 


 

Bild på småvalparna :)

Av sanna arvidsson - 1 maj 2012 16:01

Nu ska jag ut i solen och schteeeeka igen ;DD


Jag vet att jag är jääätte social här på bloggen men ska försöka bli bättre på det (yy)



Våren/Sommaren 2011


 



   

Våren/Sommaren 2012


 


Lite skillnad tycker jag då ;)

eller vad tycker ni?

Ovido - Quiz & Flashcards