sannaaarvidsson

Alla inlägg under januari 2011

Av sanna arvidsson - 31 januari 2011 21:20

idag har det inte hänt nå mycket alls, skolan som vanligt då (y)


Schema:

Språk (spanska för mig)

No men ååååsa ;D

Svenska (skulle egentligen ha haft redovisning av boken om mig men det blev på fredag istället (y) )

LUNCH

Aj (engelska)

So (tema arbete)

och sist Idrott (pingis, ganska mupp det också ;D )

 

aa men iallafall så är min mobil på lagning också, och det suger ju :(((


 

så just nu har jag en sån på bilden fast en mycket trasigare (y)

Av sanna arvidsson - 30 januari 2011 19:24

tack till elinemanuelsson som har gjort om bilden till mig :)

titta in på hennes blogg också:  http://elinemanuelssson.bloggplatsen.se/



snart blire solsidan, sen efter det blire Wallander - hämnden (y)


  

Av sanna arvidsson - 30 januari 2011 14:14

vadå ''ett sista ögonblick?'' ;o

det var mycket ögonblick med i den här listan (y)

Av sanna arvidsson - 29 januari 2011 18:18

sitter här med jennie och kollar på ''bandslam'' tror jag den heter, den är sjukt bra iallafall (y)

senare ikväll blire mer film som ''a cinderella story'' och ''så olika'' ;p

lördagsmyyyys med storasyster

Av sanna arvidsson - 29 januari 2011 18:11

haha jag fattar ingenting ;o

Av sanna arvidsson - 28 januari 2011 16:39

jag saknar alla muppdagar med elin och anna :((

men saknar också att vara i ede med julia, ella, jennifer och sandra :((

haha jag saknar hela sommaren 2010 :(

men sommaren 2011 ska bli lika bra, om inte bättre :DDD

Av sanna arvidsson - 28 januari 2011 16:30

jag har 2 favoritplatser, den första är i ede, där julia har sin husvagn. feeeett mysigt och vara där på sommaren, men den campingen ska dom tydligen ta bort så blir ingen ede i sommar, tror jag och det suger :(


min andra favoritplats är vid en liten sjö eller vad man ska säga alldeles bakom kyrkan, jag, anna och simon var där några gånger i sommras, vi satt och prata om allt möjligt, jätte mysigt :)


Av sanna arvidsson - 28 januari 2011 16:25

getingar, jag hatar dom :o

dom är såååååååå äckliga (n)

Ovido - Quiz & Flashcards