sannaaarvidsson

Alla inlägg under december 2011

Av sanna arvidsson - 30 december 2011 02:52

Sannaarvidsson is back..

nää men nu va det längesen jag blogga så jag gör väl det nu då :)


Just nu sitter jag här med Emma & vi gör ingenting, joo vi äter popcorn (yyy)

jag har nyss spelat världens fräänaste dansspel på Emmas wii, går skit bra för mig å :)

vi har även varit ute & gått & knäppt kort, kom några läskiga människor & åkte förbi oss i en bil och skrek nånting.. :p


Men nu ska jag sociala med Emma, ska försöka blogga imorgon också, pusss <3

Av sanna arvidsson - 17 december 2011 16:11

Men nu var det jätte längesen jag blogga, har inte hunnit.

har varit mycket prov & sånt nu innan jul men nu är alla prov klara så nu ska jag försöka bli bättre :)


Iallafall så har det inte hänt värst mycket idag, har bara legat & myst med älskling hela dagen, har varit grymt mysigt :)

senare ikäll blire att sova över hos Emma, vet inte vad vi hittar på men nånting blire nog :)

sen har jag inte så mycket mer & skriva om så gör en sån där sak.. :p


8. Något jag vill ha


Något jag vill ha just nu är löshår :)

hade ju löshår förr men det va ju sånt man limmade fast & det sög seriöst,

men nu vill jag testa löshår igen fast clips, så hoppas jag får det av mamma i julklapp.. (a)


Av sanna arvidsson - 4 december 2011 19:06

Sitter hemma hos Emma & deppar..

mår inte alls bra just nu, vet inte vad jag ska ta mig till.

orkar seriöst inte mer..

men som tur är så har man Emma Andersson som man kan gå till om man mår dåligt, du gör mina dagar syster !

Jag älskar dig ! ♥








du är solen, vattnet, luften i mitt liv, den solen, det vattnet, och den luften är allt jag behöver.. ♥

Av sanna arvidsson - 2 december 2011 18:53

Saker..? inte personen asså.


1. Min mobil.. ;) den klarar jag mig inte utan !

2. Knäppa på en film & bara ligga & mysa med älskling hela kvällen ! ♥

3. Bara sitta & prata med mina underbara vänner & bara ha det riktigt mysigt :)

Av sanna arvidsson - 1 december 2011 17:30

Det får bli på 3 personer som jag saknar nå grymt ! 

Isabelle Westling ♥

Elin Emanuelsson ♥

Josefine Bäckvall ♥


 



   

Ovido - Quiz & Flashcards