sannaaarvidsson

Alla inlägg under mars 2011

Av sanna arvidsson - 19 mars 2011 10:43

ja igår var det tranan :)

hände mycket så orkar inte skriva allt men det var kung iallafall :d

jag, anna, elin och jossan på strippstången vettu ;D

sen blev det bråk mellan arbrå och alfta typ ;oo

nån hade kaxa så nån hade fått damp och börjat slåss och allt sånt där :p

om inte det hade hänt så hade kvällen varit bääst :DDDDD


ajja, idag ska jag till mormor och morfar på kalas, hoppas att tova och resten av folket är där :)

ska fira att mormor har blivit gammal, men hur gammal det vet jag faktiskt inte ;s

men sen på söndag så blire bio med julia, sandra, jennifer och ella tror jag :DDD

tummen upp på det (yyy)


nu ska jag göra mig i ordning för kalas, har inge gratis sms kvar på mobilen så ingen idé att ni smsar (n)

men pussss påre <3

Av sanna arvidsson - 12 mars 2011 23:36

vakna vid 10 idag, gick och satt mig vid datan en liten stund men det var inge kul så jag gick och gjorde mig i ordning för bollnäs ;D

vid typ 12.10 gick jag till fornhemmet och väntade på att abdul skulle komma, han kom vi typ 12.20 så då gick vi till stationen och vänta på tåget :)

när vi var framme i bollnäs så gick vi direkt till sporthallen för vi skulle kolla på innebandymatch med diyar, men när vi väl kom fram till hallen så fick vi reda på att det kosta pengar och kolla på den matchen ;oo haha jag och abdul orka inte betala bara för det. så vi dissa diyar och drog till max istället för abdul var hungrig xD

så medans abdul satt och åt så satt jag och prata med julia i telefonen, kuuuung

hahahaha just nu tror jag att julia sitter och gömmer sig för maja inne på toan ;D

ajja, när vi suttit på max ett tag så drog vi ner på stan och kika lite (y)

abdul hittade fotbollsskor och en fotboll som han ville ha (y) tummen upp på det :p

iallafall efter det så skulle vi gå till lidl och köpa as mycket baugetter till abduls pappas kompis xD hahaha så jävla pinsamt, han i kassan trodde ju att vi var cp eller nå (y)

men det gick väl ganska bra ändå (y)

efter det skulle vi gå från lidl till stationen och då åkte det as många bilar förbi hela tiden och alla kolla på oss med våra lidl kassar ;)

haha ajja sen åkte vi med tåget hem iallafall.


när jag kom hem så satt jag mig vid datan en stund igen sen så kom jennie, emma, danne, emma och teddy hit (y)

och då blev det ju att vara med dom ett tag sen så MELODIFESTIVALEN :D

ericsaade - popular till finalen (y)

och imorgon skulle man kanske vara med juliasundell? man kan ju alltid hoppas iallafall :DDDD


nu ska jag dra, pusss <3


Av sanna arvidsson - 9 mars 2011 18:06

det var as längesen jag blogga men har inte haft nån data för internet pajja :oo


men iallafall i måndags var det fotbolls dm i bollnäs (y)

jag, anna, rebecca, mange, sandra, julia och ante tog 7 bussen dit och när vi kom var det inge folk alls där :oo

ajja, vi satt och vänta och efter ett tag kom resten av vårat lag så vi gick och bytte om, alla i ett omkläddningsrum ;)))

haha anna sprang runt och knäppte kort med min kamera medans alla bytte om, tummen upp på det (y)

efter en liten stund fick vi reda på att det bara var ett lag från granberg som hade kommit och det skulle komma typ 4 stycken och ett från lol? så vi körde typ 2-3 matcher mot samma lag :p och det var en kille där som hette samuel och han var fett läskig :ooo

ajja, efter vi spelat ett tag så drog vi till max och käka. eller ante, linus och abdul käkade och jag och anna satt bara och prata, haha milkshakesgrejsen var trasig så ante fick damp (yyy)

efter vi suttit där ett tag drog vi tillbaka till sporthallen och satt där och pratade till typ 3 för då började vi dra oss mot stationen, vi skulle ta 15.15 bussen hem men den kom inte så vi fick sitta på stationen i en timme och vänta på den andra bussen -.-

haha det kom in några tjejer på stationen som jag, linus, abdul, anna och ante var tvungen att sitta och mobba heeeela tiden, men jag tror glasöga blev lite småkär i abdul ;)))

iallafall, sen var det nån tant som blev as sur på anna för att hon hade fötterna på bänken, hon fick seriöst damp xD

ajja, vi åkte hem typ vid 16.15 iallafall. haha nu orkar jag inet blogga nå mer det vart jobbigt xD

nu ska jag dra ut med ante och får se om några fler följer med? :D

pussss <3


Ovido - Quiz & Flashcards