sannaaarvidsson

Alla inlägg under mars 2012

Av sanna arvidsson - 15 mars 2012 11:34

Sitter på so lektion med Malin, Simon, Ida och Edvin :)

och vi sitter och jobbar med våran Europaresa och dunkar musik i biblioteket (yyy)

senare har vi lunch, Slöjd och sist Spanska :)

efter skolan drar jag och Älsk hem till mig och hoppas att nån film från Lovefilm har kommit och isåfall lägger vi oss framför tv och myser :)

men nu ska jag fortsätta jobba, pusss <3

Av sanna arvidsson - 12 mars 2012 17:00

Idag var det första skoldagen efter lovet då, och den var väl helt okej :)

vi började dagen med Idrott (bad) och vi skulle lära oss och kravla, gick suuuuuper bra det.. ;)

sen på eftermiddagen stog jag & Malin i cafeterian på skolan, haha gick super bra det.. vi fick sålt för 4 kr ;)

asså 4 riskakor (y)

sen resten av skoldagen har varit som en vanlig skoldag :)

Men vad har hänt för alla på lovet då?

själv har man bara legat hemma på soffan och myst med Älsk, kollat på bigbrother & spelat tecken :)

riktigt skönt lov har det varit faktiskt.

i början av lovet så sov jag ju hos emma men det har jag skrivit lite längre ner som ni kan läsa :)


Sen var det ju nån som hade skrivit en kommentar på mitt förra inlägg att jag skulle lägga upp en bild på mina converse så ni ska få en bild på det :)


     

Av sanna arvidsson - 6 mars 2012 23:01

Jag och Älsk vaknade vid 11 idag så då gick vi upp och gjorde oss i ordning för Bollnäs :)

halv ett skjutsade mamma ner oss till tågstationen men sen när vi stog där och mamma precis hade åkt så kom vi på att vi hade missat tåget så då var det bara att ringa till mamma igen så fick hon hämta oss och skjutsa upp oss till Bollnäs.. :p

när vi kom fram till Bollnäs gick vi runt och kollade lite.

vi hittade ett snyggt armband till Älsk som vi ska åka upp och köpa i slutet av månaden & byxor som jag ska köpa samtidigt :)

vi hittade även orange converse som jag köpte (y)

efter det gick vi ner till Emmas sallong för jag skulle klippa & färga håret, det blev brunt/rött :)

väldigt nöjd faktiskt (y)

när vi var färdig med det så åkte vi med Jennie hem och hon släppte av oss hemma hos Älsk,

där satt vi oss och kollade på tv och myste :)

nån gång på eftermiddagen gick vi hem hit och så fick vi besök av Linnea & Malin en snabbis :)

kuuul det å (yyy)

vi satt mest och pratade & muppade :)

resten av kvällen har vi bara suttit och myst & tittat på Big Brother, lite senare blir det att titta på Karatefyllan i sängen :)

men nu ska jag, Älsk & Anton måla, vi hööööres :)

Pusss !


   

Bjuder på 2 söta bilder :)

Av sanna arvidsson - 3 mars 2012 10:39

Just nu ligger vi i Emmas säng alldeles nyvaken   

vi blev inte uppe värst länge igår men vi satt iallafall uppe och kollade på filmen ''Saknar dig''

den var väl bra men endå konstig, tyckte jag då

sen efter den filmen kollade vi på ''Älska mig'' och den filmen ÄLSKAR jag  :D 

för dom som inte har sett den så filmen handlar om 15-åriga Alice som inte blir accepterad för den hon är, och om Josse som inte vågar bry sig trots att hon egentligen vill, massa sorglig är den..  

men jag rekomenderar att ni ska kolla på filmen iallafall :)


Senare idag vet jag inte vad som händer, jag ska träffa Älsk framåt kvällen och vi ska väl bara mysa framför tv:n & kolla på gladiatorerna eftersom Pecke är med igen ;D

menmen, nu ska jag gå och vara social med Emma, vi höööres !   

Pussss !

       

 

   

Bjuder på 3 bilder :)                                                 
                                

  


Av sanna arvidsson - 2 mars 2012 22:26

Det var inte längesen jag och Emma kom hem från bandyn, Bollnäs krossade Broberg och gick vidare till Semifinal :DD

och just nu sitter vi i sängen och kollar på Big Brother, dom är ju så sjuk så dom blir ju rolig ;)

iallafall så har det ju varit skola idag också, vi hade ganska chill dag, på so:n/svenskan fick vi kolla på film.

den hette The Double, den handla om en gammal fbi agent som även var mördare och låtsades försöka lösa alla mord som han själv gjort.. ;s sen var det en annan ung kille som kom på att det var han typ.. :p

jag fatta inte värst mycket av filmen men den var både bra och dålig   

sen lite senare fick vi kolla när elevensval spelade volleyboll mot lärarna, eleverna vann iallafall ;)

hahaha måste bara säga att Lasse var klart sötast !

efter skolan hängde jag med Emma hem och sen drog vi på bandy och resten vet ni.. :)

och senare vet jag faktiskt inte vad vi hittar på, men antar att vi kommer sitta och muppa heeela kvällen bara :)

men nu ska jag vara social med Emma, höres !

Puss !   



 

Av sanna arvidsson - 2 mars 2012 18:00

Nu har jag bytt tillbaka till denna kära blogg, tycker den här är mycket bättre och gulligare så nu kör vi på den här :)

Men iallafall så sitter jag och Emma och taggar inför bandy ;D vi ska väl åka om typ 10 minnuter elller så.

Bollnäs - Broberg, och jag har en känsla av att Bollnäs kommer krossa Broberg totalt   


Men jag bloggar ett till inlägg senare och berättar lite om vad som hänt under dagen, så vi höres lite senare   

Pusss !


Ovido - Quiz & Flashcards