sannaaarvidsson

Alla inlägg under februari 2011

Av sanna arvidsson - 11 februari 2011 16:33

snart blir det gårn med bästaste annafockström


förlåt men orkar inte blogga nå mycket idag, men ska försöka :(

skolan blev inställd för att det snöa för mycket, så vi blev ledig idag (y)

och jag som klev upp halv 8 åsså är det ingen skola, kuuuul (n)

ajja, har mest legat på soffan och degat idag.

dagen kunde ju ha varit mycket bättre och dom flesta vet ju varför..

ajja, ska försöka glömma allt det där och kanske ta en dush innan anna kommer? :)

pusss <3

Av sanna arvidsson - 10 februari 2011 22:07

Jag skulle tydligen skriva om Abdul här? xd


Iallafall så är han en av dom bästaste människor man kan hitta.

och han är min älskade muppbror som jag inte skulle klara mig utan ! <3


 


Av sanna arvidsson - 8 februari 2011 19:39

skola som vanligt idag då, förutom att typ hälften av alla lärare var sjuk idag (y)


schema:

No (med åååsa :D )

So (vi kolla på nån film som sög (n) )

Engelska (med ola, han är seriöst VÄRLDENS muppigaste lärare (y) )

LUNCH

Språk (erika var sjuk så jag och julia satt och hjälpe abdul med franska (y) )

Matte (med åååsa igen :D )

Svenska (med ola igen, aa ni fattar :p )

efter det så sluta vi (y)

och imorgon har vi hemstudiedag, fett naaaaaaaajs :D


iallafall, när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, jag jobbade lite matte sen så åkte jag, mamma och anton till bollnäs för vi skulle hämta jennies nya bil (jennie var redan i bollnäs)

den är fett gullig iallafall, ska försöka hitta en bild på den :)


 

så ser den ut då (y)

Av sanna arvidsson - 7 februari 2011 19:55

vaknade vid 7 idag -.-

så jag gick upp för jag hade sovit i jennies rum och det första jag får höra av mamma när jag kommer upp är ''nämen, hur du ser ut'' man ba ''tack då'' -.-

iallafalll så tog jag en alvedon och gick och la mig igen, vaknade vid 11 eller nått, hade fått 10 sms, 5 från linus 2 från julia 2 från anna och 1 från jennifer (y)

hörde från julia att dom hade fått saft och bulle i skolan ;oooo

imorgon SKA jag till skolan ;D


efter ett tag gick jag upp till mamma och kolla på tv med henne en stund, sen vid 1 så skulle vi till banken och skriva på nått papper så jag kan få mitt ungdomskort :DD

så får det om 3-4 dagar, hoppas jag (y)

det var as mycket koder man skulle komma ihåg, och det kommer ju inte jag göra. när vi kom hem så gick jag och la mig vid tv:en igen, och nu sitter jag här och bloggar lite (y)

nämen nu ska jag gå och vila upp mig inför skolan imorgon :)

finns på mobilen, puss !

Av sanna arvidsson - 6 februari 2011 14:52

nu har anna och rebecca åkt hem :(

fredag och lördag har iallafall varit KUUUUNG med stora bokstäver (y)


fredag: jag, anna och rebecca åkte på ljusnan cup kl 18.

där titta vi på fotboll, det var några man kände som var med (y), haha ola kom och ville ha godis typ 5 minuter innan match xD

hahaha, jag, rebecca och anna skulle gå på toa, åsså skulle rebecca ställa sig på toalocket för att se in till anna och då gick toalocket sönder, lyyyckat xD

sen vid 1-2 åkte jag och anna hem hit och sov.


lördag: vi hade ställt klockan på typ 10 för vi skulle på ljusnan cup med rebecca igen.

där träffa vi nån liten plutt som heter diyar tror jag xD

han hade sagt att han skulle pussa rebecca om hon kom till ljusnan cup, men han gjorde det aldrig (y)

ajja, vid typ 4 eller nå tog vi bussen till stationen och där kom anneli och jennie och hämta oss.

vi skjutsa hem rebecca, hon skulle äta och hämta grejer för hon och anna skulle sova hos mig :p

jag och anna åkte hem hit och vänta på att rebecca skulle komma (y)

medans vi vänta på henne så satt vi vid datan och nörda oss (y)

när rebecca kom så gick vi upp och gjorde chokladbollar ''havrebollar''.

och sen gick vi och kolla på melodifestivalen. (y)

seeen blev det att sova, fast det var vid typ 3 :)


idag blir det iallafall att åka upp till vallsta och fira linda som fyller 25 :)

kul det också :)

nu ska jag gå och duscha och så, puuusss


Av sanna arvidsson - 5 februari 2011 20:59

hejhej, Anna sov ju hos mig inatt.
igår så åkte vi till ljusnan cup med Rebecca, vid 18.00 och kom hem vid 02.00, hade jätte kul och flummade :L
idag klev vi upp vid 10.00 och fixade oss, sen åkte vi vid 10.30, tillbaka till ljusnsn cup :)
kom hem vid 17.00, hade jätte kul idag med :D
när vi kom hem satte vi oss vid datorn,  sen kom Rebecca hit,
hon var hemma och hämtade saker, för dom ska ju sova här inatt (y)
sitter och kollar på melodifestivalen med Anna och Rebecca nu.

och äter negerbollar oxå ;D skit gott!

ska kolla på melodifestivalen nu så pöss

Av sanna arvidsson - 3 februari 2011 21:19

skola som vanligt igen då.


schema:

Musik (vi sjöng nå gamla låtar som t.e.x vill ha dig i mörkret hos miiiig ;D )

Idrott (cirkelträning, gick väl bra antar jag ;p )

Engelska (läxförhör *muntligt* gick bra det också (y) )

LUNCH

Matte (jag och juliabajskorveNsundell satt och muppa hela lektionen, haha (y) )

Slöjd (jag och sandra fortsatte på våran fågelmatare ;D )

Torsdagar är seeeg, men den här torsdag var helt okej faktiskt (y)

 

efter skolan gick jag hem och då somna jag tror jag ;o

kommer inte ihåg vad jag gjorde iallafall...(y)

iallafall..imorgon kommer anna hit och sover över, massa kuuung det ;)


ne men nu ska jag gå och träna till ''boken om mig redovisningen'' som är imorgon.

pusshejj


 

Bara för att bilden är söt :) 

Av sanna arvidsson - 2 februari 2011 14:48

dagen börja med skolan som vanligt (y)


schema:

Spanska (läxförhör i glosorna vi hade)

Skol If möte (satt mest och prata om bandy och alpin dm ;p )

So (vi kolla på en film ''the vale'' eller nånting sånt? ;p )

LUNCH

Elevensval (matte med åååsa ;D vi håller på och göra ett korsord om matte som 9:orna ska lösa sen ;) )

 

så såg dagen ut idag då.

sen har det inte hänt så mycket mer eftersom jag typ nyss kom hem ifrån skolan :)

men nu ska jag äta och sen drar jag och anna till bollnäs, först kolla på innebandy och sen kolla på handbollsträning (y)


pusspuss ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards