sannaaarvidsson

Alla inlägg under september 2011

Av sanna arvidsson - 30 september 2011 11:07

Grymt snäll, mupp, underbar & fin tjej :)

vi började väl umgås i typ 7an eller 8an, men vi har fått skitbra kontakt nu :))

vi har ju ungefär samma sjuka humor såå ja efter en sprite/cola så blir ju allt bra? ;D¨

iallafall så äru en grymt underbar brud som betyder mycket för mig !

Jag älskar dig ! ♥

 

 

 

 

Av sanna arvidsson - 29 september 2011 17:12

Ja som ni ser så har jag ny header och jag vill tacka Malin Kvick för det :DDD

den blev ju jätte söt :)

men nu ska jag vara social med Malin, Malin & Jennie så bloggar senare :)

Av sanna arvidsson - 27 september 2011 22:44

Du är då en av dom muppigaste jag känner, eller du är den muppigaste jag känner :p
du är grymt underbar, snäll, fin & crazy :p

haha sen är du en spelnörd som älskar att dricka cola (y) 

iallafall så tycker jag att du ska komma ner till Arbrå snart :)

Jag älskar dig ! ♥


 

Av sanna arvidsson - 27 september 2011 22:36

snäll & muppig pojk, riktigt trevlig att prata med på facebook ;)

men känner inte värst bra, men det går väl att ändra på? :)


        

Av sanna arvidsson - 27 september 2011 22:26

Grymt undebar, söt, snäll, fin & saknad flicka ! ♥

måste verkligen hitta på nånting snart.

vi har inte känt varandra så jätte länge men vi fick bra kontakt på en gång & nu har vi rätt så bra kontakt :)

du ska veta att du är sååååååååååhär saknad människa ♥

Jag älskar dig ! ♥


 

Av sanna arvidsson - 27 september 2011 22:17

Snäll & rolig kille :)

känner inte dig värst bra, men det kanske man kan ändra på? :)


     

Av sanna arvidsson - 27 september 2011 21:48

Du är seriöst den muppigaste människa man kan hitta, man har alltid roligt med dig & då menar jag verkligen roligt ;)

du betyder grymt mycket för mig & du är som en syster för mig :)

jag kan berätta allt för dig & jag hoppas att du kan göra det för mig också :)

du är underbar, snäll, söt, fin, gryyyyym & min bästavän ♥

Jag älskar dig, älsk ! ♥


 

Av sanna arvidsson - 26 september 2011 23:17

Du är också som en syster för mig, och lika som Elin så litar jag på dig upp till 10000% & du betyder grymt mycket för mig !

du är en tjej som alltid är glad & man har alltid roligt med dig :)

du är underbar, snäll, fin, söt & gryyymt mupp ! :D

vi har grymt mycket minnen tillsammans men jag hoppas på att det blir fler?

Jag älskar dig syster ! ♥


 

Ovido - Quiz & Flashcards