sannaaarvidsson

Alla inlägg under november 2011

Av sanna arvidsson - 29 november 2011 22:36

Andreasöstberg ♥

min ängel, mitt hjärta, mitt allt.


Igår var det en hel månad sen det blev du&jag,

och du ska bara fatta hur glad jag är över det,

min kärlek till dig går inte att beskriva med ord,

du är den underbaraste, finaste & den allra bästaste !

du är speciell på alla sätt & vis, och jag skulle aldrig

kunna tänka mig ett liv utan dig.

jag älskar dig så grymt mycket älsk & du betyder allt för mig.

jag kommer aldrig släppa taget om dig.

Du&jag, nu och föralltid ♥


 

Av sanna arvidsson - 25 november 2011 16:48

En plats jag vill besöka är långgårn, men är ju sjuk så kan inte dra dit :(((

jag som ville träffa älsk idag, men så blev det inte :((


Iallafall så har det inte hänt värst mycket för mig idag, jag vaknade först vid 7 av att väckarklockan ringde men somnade om direkt & vaknade vid 12 igen, så då ringde jag ante & va social med han medans han gick till skolan :)

sen satt jag typ & kolla på när mamma tvätta fönster, men det va så tråkigt så jag somnade igen & vakna typ 4 :)

så har min dag sett ut hitills..

senare ikväll blire idol tittande med mamma, pappa, Anton & hans små friends.. -.-

JAG VILL PÅ LÅNGGÅRN ! :oooo

men nu ska ju ut & prata med emma, pusss <3

Av sanna arvidsson - 24 november 2011 19:21

1, Min älskade pojkvän Andreasöstberg ♥

2, Min bästavän/syster Elinemanuelsson ♥

3, Min bästavän/syster Josefinebäckvall ♥

4, Min bästavän/älskling/ syster Linneatranevall ♥

5, Min bästavän/syster Malinkvick ♥


Syster Juliasundell, Bästavän Jenniferjonsson, Bästavän Sandratastula, Bror Abdulaljehani,Syster Annafockström, Bästavän Simonwall & Syster Emmaandersson ♥


Utan er vore inte mitt liv värt att leva, ni lyser upp mina dagar som ingen annan kan.

Ni betyder så grymt mycket för mig & jag älskar er allihopa :)

Ni är guldvärda ♥




Av sanna arvidsson - 22 november 2011 21:54

3 saker jag hatar..


1, Min mobil.. den är så seeeg så det finns inte :p

2, Dryga personer, tänker inte säga nå namn här.

3, När man sitter & smsar med nån åsså tar det åratal för människan att svara :p


Det var 3 saker som jag tycker är lite små jobbig då ;)

men nu ska gå & lägga mig i sängen & ringa älsk, hihi mysigt värre.. :*

men bloggar mer imorgon, pusss ♥

Av sanna arvidsson - 21 november 2011 16:02

Jadu finns väl många dagar som jag minns men vi tar väl den dagen jag träffade Elin får första gången, det är över 10 årsen nu men minns det lika väl fortfarande :) 

enda sen dess har jag & Elin varit som bästavänner/systrar & det är jag grymt glad över.

Elinemanuelsson är den allra bästa människa man kan hitta, vi har gått igenom  ALLT tillsammans & du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig, vad som än händer !

Jag älskar dig så oerhört mycket syster ! ♥


eftersom att det inte blev så mycket skrivet så skriver jag vad som har hänt idag.. :)

typ skola som vanligt, började med Idrott & det sög.. :o

vi som inte skulle vara med på badet fick ha badminton med nån Ala, som inte kunde svenska heller, skiiiit kul :o

stog & bädda med Fanny ja.. ;D

ajja, efter det hade vi matteprov med Åsaaaa & det gick toppen det :)

sen efter det hade vi Spanskaredovisning & jag läre ju erkänna att Jag, Sandra, Malin & Erik är riktigt kungliga när det gäller resturang saker :LL

så det gick säkert jätt bra det :)

Sen Svenskan & So:n satt jag & flumma med Sandra & Jennifer tror jag, lika No:n också ;)

''Säg till om du hittar nå trattisar'' hahahaha det gjorde min dag Jennifer ;D


men nu ska jag hjälpa mamma att göra sås, bloggar mer senare om jag får lust :)

pusss ♥


Av sanna arvidsson - 19 november 2011 20:48

Hinner inte blogga nå för min data har inge batteri & jag orkar inte ladda men bloggar senare, pusss :)

Av sanna arvidsson - 18 november 2011 18:49

Sitter & taggar för tranan med Linnea, Anna & Simon :D

har även färgat håret på Anna, blev skiit bra... ;p jag som färgade också ;)
ska plattaa håret nu. så skriver imorgon eller nå :)

3 veckor mellan mig och älskling idag. jag älskar dig andreas östberg! <3 

Av sanna arvidsson - 16 november 2011 23:20

Jooomen visst vare bandy ;))

7 - 2 till Bollnäs, så jäävla härligt gubbar ;DD

det vart en riktigt grym kväll med mycket skratt & flum, måste lätt göras om snart !


Men jag har ju inte varit på bandy hela dagen..

dagen började med ungdomsmottagningen med mamma & det gick ju bra..

först fick jag sitta & prata med värsta sura tanten, as tråkig va hon.. :p

& hon fråga typ varför jag ville ha p-stav sen sa hon att jag va för liten så jag skulle få p-piller istället, sen fick jag gå & prata med en mycket snällare tant som kolla blodtryck :p

sen så va det färdigt typ :)

så då drog jag vidare till Torsberg för att kolla på nån teater där som estetiska hade gjort, den va väl helt okej :)

men det var nåm gubbe som fick damp för att jag & ante satt & hånglade..? han behöver inte titta på om han inte vill xd

menmen.. :)

efter den så åkte vi tillbaka till skolan & åt lunch & sen så hade vi hemkunskap, jag va med snexiga Sandra & det gick ju toooooppen som vanligt ;)

sen efter det fick vi sluta.. ungefär så såg min skoldag ut idaag :))


Och imorgon blire en helt vanlig skoldag sen hem & plugga sen förhoppningsvis gårn med älskling? om inte så ska jag iallafall sova hos han så det blir en riktigt mysig kväll.. :)

men nu ska jag gå & sova, bloggar mer imorgon..pusss :)

Ovido - Quiz & Flashcards