sannaaarvidsson

Alla inlägg under maj 2011

Av sanna arvidsson - 16 maj 2011 16:00

ja det blev ingen riktig skoldag idag, vi cykla upp till vinkraftsakerna istället, och det var såååååååååååååååhär drygt -.-

jag, sandra och robin bytte cyklar, så jag fick en liten och söt cykel :L

men den var fett jobbig och cykla på men man får väl mycket benmuskler sen istället, nästan iallafall :DDDD

när vi äntligen kom fram så var vi där ett tag, alla gick och åt sen så stog vi bara där och muppa :pp

sen fick vi åka hem igen, och det gick mycket lättare :)

bara nerför (yyy)


sen nu när jag har kommit hem så har det inte hänt så mycket :p

ska snart gå och äta (om julia och abdul läser det här, ''nu ska ni vara stolt över mig'' :L)

sen blire fotbollsträning i vallsta med brudarna :DD

imorgon är det hemmamatch på Vikingavallen, vet inte om jag blir med men vi får väl se :))

tycker ni kan åka upp och heja på oss iallafall :L

ne nu blire mat, pusss <3

Av sanna arvidsson - 15 maj 2011 21:53

idag vakna jag av att jennie typ satt och dryga framför tv:n (jag och jennie hade somnat i tvrummet) :p

så jag satt mig och kolla på tv med henne en stund, sen så drog jag, mamma och anton ner och handlade (yy)

vi kom hem vid halv 1, sen vid 1 drog jag till fornhemmet och va med arre, abdul, emil, anton, jack, jockis och robel :p

sen kom ella och elena och va social en stund (yyy)

stog och muppa ett tag sen drog alla hem, så jag drog hem och läste en stund sen smsa julia och sa att jag skulle komma till fornhemmet (igen) och va social med henne, medans johan hade match :))

dom förlora med 7 - 5 (n) men det var bra spelat ändå, johan gjorde 4 av 5 mål ;D

julia och jag satt och muppade och prata en lååång stund, man höll ju på och frysa sönder fötterna :ooo

ajja, efter det har jag bara suttit hemma och kolla på hockey med mamma och pappa, jag har också pratat med maarten i telefon som har daaaaamp :p

haha jamen det är lite roligt det å :))

ne, nu ska jag gå och läsa så jag blir klar med boken tills imorgon (y)

pusss


Av sanna arvidsson - 14 maj 2011 20:47

jag vaknade vid 11 idag, då gick jag upp och gjorde ingenting, och det var ju inte så jätte kul :p

iallafall sen nån gång så kom emma så vi drog ner på icaaa och köpte godis :LL

haha vi lånade jennies fula rosa cykel, och det gick åt helvete (yyy)

men vi kom hem levande, som tur va :L

sen när vi kom så satt vi oss och kolla på småstadsliv 1

''flytta på trappen då ställe'' dom är ju för jävla gullig :))

ajja, nu ska vi gå och kolla på eric saade när han sjunger :DDDD

vi hörs, pusss <3

Av sanna arvidsson - 13 maj 2011 23:14

jag orkar verkligen inte blogga om allt som hände idag, är inte på humör just nu ://

det var långgårn iallafall, den var väl helt okej.


just nu sitter jag och kollar på nå lady gaga program, hon är faktistk frän men ändå helt craaazy ;d

ajja, ska fortsätta att titta på henne nu, bloggar mer imorgon

pusss <3




Av sanna arvidsson - 12 maj 2011 21:52

skooola som vanligt idag då :p


Schema

 

Musik

först tömde vi våra pärmar med ''musikpapper'', sen så sjöng vi några stycken sommarlåtar :)

Idrott

vi spelade brännboll :DD

vi skulle egentligen haft svettis men det var så fint väder ute så vi fick spela brännboll istället :D

Engelska

vi översatte en text sen så jobba vi bara på som vanligt :p

LUNCH

Matte

(no-prov istället) och det gick väl bra :)

Slöjd

vi håller fortfarande på med våra ''fågellådor'' eller vad man ska kalla det :p

blev inte så jätte myckt jobb, vi muppa mest :))

 

sen så sluta vi, sandra bestämde sig för att hoppa på bussen vid mig, så vi tog en liten omväg hem och gick med puttrik och fredrik :pp

vi gick och prata om grönan och raketer (yyy)

mupp som fan :p

sen när jag och sandra var typ hemma så kom jag på att jag hade glömt anton på fritids så jag fick ringa till mamma som fick åka och hämta han medans jag vänta på bussen med sandra :))

när bussen hade kommit gick jag in och la mig och läste ett tag ( julia har fått mig att börja läsa ''Om jag kunde drömma'' för er som inte vet så är det Twilight)

men efter att jag hade läst ett tag så somnade jag, och vaknade sen vid halv 7 och då hade ju min träning redan börjat ( jag hade tydligen sagt till mamma att jag hade ont i huvudet och inte orkade träna i sömnen så hon väckte mig inte xD )

så vid 7 drog jag till gårn istället och var med abdul, ante, fredrik och puttrik :))

vi satt och prata sen så gick vi och hade ''stormöte'' med hela gårn, det var tydligen några som hade förstört en massa saker nere på fornhemmet och då skyller dom på gårn, jag fattar inte varför men aa.. :p

sen gick jag och ante upp till pingisrummet och prata lite, sen när vi hade pratat klart så hade alla dragit hem så då gjorde vi också det :))

så när jag kom hem så gick jag och satt mig här, ska snart kolla lite på spanska läxan sen läsa lite innan jag ska sova :))


har inte så mycket och skriva om nu, men jag bloggar självklart mer imorgon :D

pusss ♥

Av sanna arvidsson - 11 maj 2011 23:17

3 - 1, fyfan va bra spelat brudar :D

första seriematchen gick ju suuuuper :dddd


nemen jag har inte så mycket annat och skriva, men jag bloggar mer imorgon :D

hare bra, pusss

Av sanna arvidsson - 11 maj 2011 15:05

tagga tagga tagga för match nu snart då :))

skulle egentligen till bollnäs idag det men det blir på fredag istället, (y)


iallafall så var det skola som vanligt idag.


Schema

Språk

vi fick spela ett spel på spanska, jag spelade med julia, sandra och malin, kul vare iallafall :))

Elevensval

(dans) vi träna på en ny dans som vi ska ha, sen så körde vi igenom den gamla några gånger, men gjorde om den lite grann :)) blir nog skitbra det där (y)

LUNCH

So

( jag och sandra gick på skol if möte) vi satt och prata om en fotbollstunering som vi ska den 10 juni, alla klasser i högstadie ska möta varandra :p

jag tror lätt att 7b vinner hela skiten :DDDD

 

sen efter det sluta vi, så jag drog hem och nu sitter jag här och taggar inför matchen i ljusne

Vallsta If - Ljusne, det här tar vi brudar ♥

Av sanna arvidsson - 9 maj 2011 21:19

ja då var det måndag igen, skola som vanligt :)


Schema


Språk

vi fick läxa tills på onsdag, eller vi hade haft den sen förra onsdagen men vi gick igenom den igen :)

No

då skrev vi upp en massa till provet på torsdag, haha jag och sandra skulle gå på toa åsså är hon så dum så hon kliver snett i trappen och ramlar xD

ganska söt hon :))

Svenska

vi läste bok och myste :))

annika är världens sötaste lärare, bara så ni vet :))

LUNCH

Engelska

dagens segaste lektion, vi satt och prata om olika länder som man pratar engelska i (nn)

So

jag och edvin satt och leta fakta om gamlaegypten, vi skulle ha varit klar för flera veckor sen tror jag ;oo

ajja, går ganska segt om man sitter och muppar istället :pp

Idrott

vi hade svettis, och det är ju inte nå kul -.-

i slutet fick vi lyssna på nån musik som vi skulle ligga och slappna av, tror att charlie somna lite också :pp

 

efter det så slutade vi :))

så jag gick och hämta lillebror på fritids sen så gick vi hem :)

efter lite muppande med han så blev det träning i vallsta, grymt jävla varmt ute nu asså :p

man trodde seriöst att man skulle dö på träningen (n)

ajja, första matchen på onsdag mot ljusne :))

som tar vi lätt :DD

sen efter träningen så har jag bara suttit här hemma och tagit det lung (y)

men jag bloggar mer imorgon, pusss <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards