sannaaarvidsson

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av sanna arvidsson - 7 augusti 2011 11:02

Gör ett litet snabbt inlägg innan jag börjar baka för kalar hemma på Vitmyra :)


Hann ju inte blogga igår eftersom jag först var i Gävle sen när jag kom så vare bara att sitta och slå in presenter till Anton.

men iallafall så åkte vi till Gävle vid halv 9 och kom dit vid 10, så då gick vi först till Surf-fun och kolla på kläder åt Anton, köpte kläder till han för 1500 tror jag? ;o

sen vidare till Stadium och köpa en longboard till han, han äre ute och testar den nu ;)

verkar gå skit bra iallafall.

sen gick vi vidare in till Nian och kolla, hitta linnen till Grekland åå (y)

men gick vi och åt och så, sen vid 2 åkte vi hem ;p

haha hinner inte blogga nå mer för jag måste börja baka, men bloggar efter kalaset.

kanske kommer lite bilder också (yy)

pusss <3

Ovido - Quiz & Flashcards